Gå til innhold

Mye mas med sterilisering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en kvinnesteriliserer seg, er det 100% sikkert at hun ikke kan få flere barn uansett? Er det vanskelig, mye smerter, farlig, bivirkninger?

Anonymous poster hash: ddc77...6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

google er din venn

Anonymous poster hash: abbbf...647
Skrevet

Ingenting er 100% sikkert.

Jeg steriliserte meg under K.S, merker ingen ting til det. Da er det gratis.

Utenom K.S utføres det som dagkirugi, kikkhullsoperasjon i narkose. Kan få luftsmerter etterpå, men det går over i løpet av noen dager.

Tror det koster ca 6000,- - 8000,-

Anonymous poster hash: c591a...9ed

Skrevet

Kan få mye bivirkninger, men er sjeldent. Er et slags syndrom man kan få, men gjelder visst mest en type operasjon. Søk flere tråder her inne om temaet.

Anonymous poster hash: b769d...bd1
Skrevet

Jeg steriliserte meg for 1,5 år siden. Hadde kikkhullsoperasjon og gjorde det samtidig. Jeg betalte kun en egenandel på 307kr, men jeg hadde frikort så jeg fikk pengene tilbake ;)

Har ikke hatt noen form for plunder i ettertid, ikke rett etter operasjonen heller. Kjente litt luftsmerter i den ene skulderen en times tid etter inngrepet, men jeg var på beina igjen med engang. Var hjemme fra sykehuset kl 12 og hentet barna på skole/i barnehagen kl 14 ;)

Eneste var at navlen min fikk gjennomgå, den var litt sår en stund pluss at jeg fikk noen små arr. Merker litt til småvondt i navlen ennå om jeg fx lener meg inntil noe med magen.

Men selve steriliseringen gikk bra :)

Gynekologen forklarte at man KAN bli gravid selv om man er sterilisert, men det var mikroskopiske sjanser for at det skjer. (Da betydde det at det er vokst sammen igjen..????)

Anonymous poster hash: f9075...3d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...