Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Fornavnet blir enten Theo eller Theodor Anonymous poster hash: fd79f...e40
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Alexander Anonymous poster hash: ddef0...44a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Hugo - hvis du er fra nordland Anonymous poster hash: 90322...7cd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Krogh Friis Bergh Anonymous poster hash: 2f015...cc7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Kvifor ha eit mellomnamn når de ikkje har eit de vil ha? Både Theo og Theodor kan stå åleine. Theodor Olai Theodor Johan Theodor Louis Anonymous poster hash: 5bd51...51b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #7 Skrevet 3. mars 2015 Kommer an på hva dere heter det. Et mellomnavn er et familienavn som settes foran etternavnet. Ex. Ditt navn: Ida Åas. Hans navn: Jan Hansen. da kan man kalle ungen Theo Aas Hansen, hvor Aas blir brukt som mellomnavn. Litt vankelig å hjelpe da du gir så lite opplysninger Anonymous poster hash: 8b4da...fdd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #8 Skrevet 3. mars 2015 Ikke velg Theo. Theodor Johan Theodor Johannes Theodor Alexander Theodor Olai Theodor Kristoffer Theodor Nikolai Anonymous poster hash: a853e...eb0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #9 Skrevet 3. mars 2015 Theodor Elias Anonymous poster hash: e0848...d90
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #10 Skrevet 3. mars 2015 Berg? Pedersen? Haug? Å.... Det var ikke det du var ute etter? Neivel, men så skriv det, da! Det er et andre fornavn du er på jakt etter, kall spaden ved dens rett navn. Og vær så snill, kall barnet Teodor. Ikke gi barnet et kose-/tullenavn som kun passer så lenge barnet er en liten baby. Aller helst bør Teodor stå alene og være uten pyntebokstaver uten reell betydning. Anonymous poster hash: 0b80d...b7e
Landlady-2barn+litenimagen Skrevet 3. mars 2015 #11 Skrevet 3. mars 2015 Hei! Hi her. Begge de andre barna har mellomnavn,derfor ønsker vi det til dette barnet. De andre har mellomnavn fra familien,men siden vi ikke finner noen flere brukende derfra,må vi finne ett annet "hvilket som helst". Kan ikke bruke mitt etternavn som mellomnavn da det blir som å kalle barnet "Theo hansen johansen".....
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #12 Skrevet 3. mars 2015 Hei! Hi her. Begge de andre barna har mellomnavn,derfor ønsker vi det til dette barnet. De andre har mellomnavn fra familien,men siden vi ikke finner noen flere brukende derfra,må vi finne ett annet "hvilket som helst". Kan ikke bruke mitt etternavn som mellomnavn da det blir som å kalle barnet "Theo hansen johansen"..... ????????? Anonymous poster hash: 5a2a0...49e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #14 Skrevet 3. mars 2015 Hei! Hi her. Begge de andre barna har mellomnavn,derfor ønsker vi det til dette barnet. De andre har mellomnavn fra familien,men siden vi ikke finner noen flere brukende derfra,må vi finne ett annet "hvilket som helst". Kan ikke bruke mitt etternavn som mellomnavn da det blir som å kalle barnet "Theo hansen johansen"..... Den satt litt langt inne, men det jeg og et par til vil fram til, er at du ikke søker et mellomnavn men et fornavn nummer to. Jenny + Kristine + Haug + Linde = fornavn + fornavn + mellomnavn + etternavn... Anonymous poster hash: 8b4da...fdd
Landlady-2barn+litenimagen Skrevet 3. mars 2015 #15 Skrevet 3. mars 2015 Her jeg kommer fra kalles det enkelt å greit mellomnavn!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #16 Skrevet 3. mars 2015 Evander😊 Anonymous poster hash: abebd...8fd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #17 Skrevet 3. mars 2015 Her jeg kommer fra kalles det enkelt å greit mellomnavn! Samme det! Det er ikke et mellomnavn for det. Anonymous poster hash: 0b80d...b7e
Landlady-2barn+litenimagen Skrevet 3. mars 2015 #18 Skrevet 3. mars 2015 Her jeg kommer fra kalles det enkelt å greit mellomnavn!Samme det! Det er ikke et mellomnavn for det. Anonymous poster hash: 0b80d...b7e Hissig? Dere skjønte jo hva jeg mente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå