Gå til innhold

Trenger hjelp til mellomnavn.tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornavnet blir enten Theo eller Theodor :)

Anonymous poster hash: fd79f...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alexander

Anonymous poster hash: ddef0...44a

Skrevet

Hugo - hvis du er fra nordland

Anonymous poster hash: 90322...7cd
Skrevet

Krogh

Friis

Bergh

Anonymous poster hash: 2f015...cc7

Skrevet

Kvifor ha eit mellomnamn når de ikkje har eit de vil ha? Både Theo og Theodor kan stå åleine.

Theodor Olai

Theodor Johan

Theodor Louis

Anonymous poster hash: 5bd51...51b

Skrevet

Theo Kristoffer

Theodor Mathias

Skrevet

Kommer an på hva dere heter det. Et mellomnavn er et familienavn som settes foran etternavnet. Ex. Ditt navn: Ida Åas. Hans navn: Jan Hansen. da kan man kalle ungen Theo Aas Hansen, hvor Aas blir brukt som mellomnavn. Litt vankelig å hjelpe da du gir så lite opplysninger :P 

Anonymous poster hash: 8b4da...fdd
Skrevet

Ikke velg Theo.

Theodor Johan

Theodor Johannes

Theodor Alexander

Theodor Olai

Theodor Kristoffer

Theodor Nikolai

Anonymous poster hash: a853e...eb0

Skrevet

Theodor Elias

Anonymous poster hash: e0848...d90

Skrevet

Berg?

Pedersen?

Haug?

Å.... Det var ikke det du var ute etter? Neivel, men så skriv det, da! Det er et andre fornavn du er på jakt etter, kall spaden ved dens rett navn.

Og vær så snill, kall barnet Teodor. Ikke gi barnet et kose-/tullenavn som kun passer så lenge barnet er en liten baby. Aller helst bør Teodor stå alene og være uten pyntebokstaver uten reell betydning.

Anonymous poster hash: 0b80d...b7e

Skrevet

Hei! Hi her.

Begge de andre barna har mellomnavn,derfor ønsker vi det til dette barnet. De andre har mellomnavn fra familien,men siden vi ikke finner noen flere brukende derfra,må vi finne ett annet "hvilket som helst". Kan ikke bruke mitt etternavn som mellomnavn da det blir som å kalle barnet "Theo hansen johansen".....

Skrevet

Hei! Hi her.

Begge de andre barna har mellomnavn,derfor ønsker vi det til dette barnet. De andre har mellomnavn fra familien,men siden vi ikke finner noen flere brukende derfra,må vi finne ett annet "hvilket som helst". Kan ikke bruke mitt etternavn som mellomnavn da det blir som å kalle barnet "Theo hansen johansen".....

?????????

Anonymous poster hash: 5a2a0...49e

Skrevet

Hei! Hi her.

Den satt litt langt inne, men det jeg og et par til vil fram til, er at du ikke søker et mellomnavn men et fornavn nummer to.  Jenny + Kristine + Haug + Linde = fornavn + fornavn + mellomnavn + etternavn...

Anonymous poster hash: 8b4da...fdd

Skrevet

Her jeg kommer fra kalles det enkelt å greit mellomnavn!:)

Skrevet

Evander😊

Anonymous poster hash: abebd...8fd

Skrevet

Samme det! Det er ikke et mellomnavn for det.

Skrevet

Samme det! Det er ikke et mellomnavn for det.

Hissig? Dere skjønte jo hva jeg mente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...