Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Det ironiske er at jeg kun har vært med han i hele livet. Helt ut av det blå, klikket det for han, og han kalte meg for hore mens jeg og fireåringen spilte spill på kjøkkenet. Jeg ble drit forbanna. Dette skjedde på søndag og vi har ikke prater med hverandre siden. Har veldig lyst å "straffe" han for det han sa til meg. Alt kan ikke bare gå tilbake til normalt nå ! Han har sagt dette ved flere anledninger før, men denne gangen var det liksom helt helt helt ute av det blå!!! Anonymous poster hash: c88ef...eba
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Oj! Hvis jeg skjønte deg rett så har han sagt dette ved flere anledninger så burde du seriøst se på om dette er en mann du og barna deres fortjener å bo sammen med! Du skal ikke bare tenke på deg selv, men barna har ikke godt av å lære at det er greit at voksne kaller hverandre og ikke minst partneren sin stygge(!!) ting til hverandre! Og kalle noen for hore er noe av det styggeste man kan si til noen! Her er den rette straffa for ham at du forlater ham, men det er ikke noen straff for deg - det er heller en velsignelse. Og jeg sier det igjen, man sier IKKE slikt til sin partner. Verken jeg eller min mann har sagt hore, jævel, horebukk, drittsekk etc til hverandre - aldri! Anonymous poster hash: 557eb...e9e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Da ville jeg krevd en tur til familevernkontor eller annen profesjonell for å snakke om saken. Det er ikke normalt å kalle partneren sin slike ting, selv ikke om man er sint, og ut av det blå er helt skummelt. Foran barna er direkte uhørt, og det er faktisk en form for ikke-fysisk vold, både overfor deg og barnet. Nesten så jeg ville krevd at han tok en tur til legen og sjekket at han ikke har en svulst som presser på hjernen og får ham til å si ting han ellers ikke ville sagt. Slikt bør ikke du finne deg i, og barnet SKAL ikke utsettes for å oppleve at pappa kaller mamma slike ting! Det må det faktisk beskyttes mot. Anonymous poster hash: 171c3...3ad
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Familieverkontoret og samtaleterapi! Ingen barn skal vokse opp i et hjem hvor foreldre kaller hverandre slike ting. Han må forklare seg, han må reflektere over hva han lærer barna sine om konfliktløsning, han må tenke over hvordan barna skal behandle dere to foreldre og andre mennesker på sin vei når de opplever sinne, konflikter og vanskeligheter (de tar jo etter dere i hvordan de håndterer slikt), han må forklare hvordan han mener barna skal lære å respektere andre mennesker og da særlig sin mor når han behandler deg så respektløst. Kanskje var det et lite gjennomtenkt utbrudd fra han i frustrasjon over et eller annet, og egentlig ikke så ille ment. Men da skal han settes på plass og fortelles at sånn skal dere ikke ha det i deres familie, da må han i tilfelle bo alene. Skal han være familiefar og partner må han behandle deg og barna med respekt. Anonymous poster hash: 6e0e2...5ad
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Det ironiske er at jeg kun har vært med han i hele livet. Helt ut av det blå, klikket det for han, og han kalte meg for hore mens jeg og fireåringen spilte spill på kjøkkenet. Jeg ble drit forbanna. Dette skjedde på søndag og vi har ikke prater med hverandre siden. Har veldig lyst å "straffe" han for det han sa til meg. Alt kan ikke bare gå tilbake til normalt nå ! Han har sagt dette ved flere anledninger før, men denne gangen var det liksom helt helt helt ute av det blå!!! Anonymous poster hash: c88ef...eba Oy! Dét hadde ikke skjedd mer enn én gang i mitt hjem hvertfall! Hvis mannen min ikke hadde respektert meg nok til å forklare meg frustrasjonene sine på en ordentlig måte hadde hadde det vært ut. Hvis han i tillegg hadde kalt meg stygge ting OG attpåtil FORAN barna da hadde det vært ut ut ut på flekken! Anonymous poster hash: 273f9...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå