Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 11:30-11:45

November <3


Mariatrond

Anbefalte innlegg

Hei :)

Håper spiren sitter til alle som flytter inn hit <3

 

jeg er 4+5 i dag, og har termin 8. november :)

 

Veldig spent og litt engstelig etter at forrige sv.skap var litt vel mye å håndtere. Har ei nydelig jente som blir 3 år neste uke. Hun er født i uke 30 sammen med sin døde tvillingsøster <3 

 

Dette blir spennende tider og ønsker alle, meg selv inkludert, MASSE LYKKE TIL <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lister meg inn hit jeg også.. :)

Har antagelig termin et par dager etter deg, men er ikke helt sikker, tror det er ca 10. november.. :) Så da er jeg vel 4+5 idag.

 

En veldig etterlengtet baby, vi har vært prøvere i noen år nå :)

 

Så trist å høre om at du mistet den ene tvillingen.. Håper at alt går bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv test idag tidlig, men siden det er så tidlig enda og jeg ikke har noen symptomer, tør jeg foreløpig ikke å slippe jubelen løs! Men testen er positiv og min beregnende termin er 21/22 november ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, men i følge terminkalkulatoren er jeg 4+ 5 i dag og har termin den 19 November..

Lykke til alle sammen :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg inn her :) etter 3 klare tester så venter jeg nå nr 3, å etter som jeg har regna ut så er termin 21 november ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg inn her :) etter 3 klare tester så venter jeg nå nr 3, å etter som jeg har regna ut så er termin 21 november ;)

Velkommen 😊 termin samtidig som meg du da 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Æh, jeg skal på ul om TO UKER men tok en clearblue digital nå nettopp som viste gravid 2-3 uker. Er helt sikker på at EL var 26. Februar. Er hcg på vei ned? 😱 vet at jeg eventuelt må måle hos legen med et par dagers mellomrom, men jeg hadde håpet testen skulle vise 3+ siden det straks er 4 uker siden EL.. Men selv om EL var den 26. Februar, så bruker jo egget noen dager på å feste seg også? Kan jeg ta det med ro tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tok den ikke med morgenurin 🙈 burde nok gjort det, men! Ok, da satser jeg på det! 👌 fikk time til ultralyd i morgen! Gru-gleder meg! Vil ikke ha negative nyheter! 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert det som gjorde utslaget! den viste 1-2 på meg når jeg var 3 uker, men jeg brukte heller ikke morgen urin 🙈😊 😊lykke til i morgen 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert det som gjorde utslaget! den viste 1-2 på meg når jeg var 3 uker, men jeg brukte heller ikke morgen urin 🙈😊 😊lykke til i morgen 😍😍

Åja, da var det dumt og ikke ta den da jeg stod opp 🙊 takk 😊👏 jeg informerer når jeg vet noe mer 😊🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd og sett det lille hjertet slå ❤️💙 fantastisk følelse! Alt så bra ut og den lille hadde festet seg på et bra sted! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen! Jeg har regnet ut at termin skal være ca. 11 november 😊 Så jeg er i åttende uke og ca. 7+5 😊 Gleder meg til å følge dere andre som er i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...