Gå til innhold
Mariatrond

November <3

Anbefalte innlegg

Mariatrond

Hei :)

Håper spiren sitter til alle som flytter inn hit <3

jeg er 4+5 i dag, og har termin 8. november :)

Veldig spent og litt engstelig etter at forrige sv.skap var litt vel mye å håndtere. Har ei nydelig jente som blir 3 år neste uke. Hun er født i uke 30 sammen med sin døde tvillingsøster <3 

Dette blir spennende tider og ønsker alle, meg selv inkludert, MASSE LYKKE TIL <3

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clemencia

Jeg lister meg inn hit jeg også.. :)

Har antagelig termin et par dager etter deg, men er ikke helt sikker, tror det er ca 10. november.. :) Så da er jeg vel 4+5 idag.

En veldig etterlengtet baby, vi har vært prøvere i noen år nå :)

Så trist å høre om at du mistet den ene tvillingen.. Håper at alt går bra denne gangen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MissMj

Jeg fikk positiv test idag tidlig, men siden det er så tidlig enda og jeg ikke har noen symptomer, tør jeg foreløpig ikke å slippe jubelen løs! Men testen er positiv og min beregnende termin er 21/22 november ❤️

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gme93

Jeg er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, men i følge terminkalkulatoren er jeg 4+ 5 i dag og har termin den 19 November..

Lykke til alle sammen :)  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mammatina24

Lister meg inn her :) etter 3 klare tester så venter jeg nå nr 3, å etter som jeg har regna ut så er termin 21 november ;)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MissMj

Lister meg inn her :) etter 3 klare tester så venter jeg nå nr 3, å etter som jeg har regna ut så er termin 21 november ;)

Velkommen 😊 termin samtidig som meg du da 🌸

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

mammatina24

Termin etter legebesøk er nå 18 november :) gleder meg til å følger dere gjennom tiden :)

-Tina-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MissMj

Æh, jeg skal på ul om TO UKER men tok en clearblue digital nå nettopp som viste gravid 2-3 uker. Er helt sikker på at EL var 26. Februar. Er hcg på vei ned? 😱 vet at jeg eventuelt må måle hos legen med et par dagers mellomrom, men jeg hadde håpet testen skulle vise 3+ siden det straks er 4 uker siden EL.. Men selv om EL var den 26. Februar, så bruker jo egget noen dager på å feste seg også? Kan jeg ta det med ro tror dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amlille

Tok du testen på morgen urin? Hvis ikke er det fare for at ukesindikatoren ikke stemmer 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MissMj

Nei, tok den ikke med morgenurin 🙈 burde nok gjort det, men! Ok, da satser jeg på det! 👌 fikk time til ultralyd i morgen! Gru-gleder meg! Vil ikke ha negative nyheter! 🙈🙈

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amlille

Helt sikkert det som gjorde utslaget! den viste 1-2 på meg når jeg var 3 uker, men jeg brukte heller ikke morgen urin 🙈😊 😊lykke til i morgen 😍😍

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MissMj

Helt sikkert det som gjorde utslaget! den viste 1-2 på meg når jeg var 3 uker, men jeg brukte heller ikke morgen urin 🙈😊 😊lykke til i morgen 😍😍

Åja, da var det dumt og ikke ta den da jeg stod opp 🙊 takk 😊👏 jeg informerer når jeg vet noe mer 😊🌸

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MissMj

Da har jeg vært på ultralyd og sett det lille hjertet slå ❤️💙 fantastisk følelse! Alt så bra ut og den lille hadde festet seg på et bra sted! 😍

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Amlille

Så kjekt !! 👏😍😍

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kristinehufine

Hei alle sammen! Jeg har regnet ut at termin skal være ca. 11 november 😊 Så jeg er i åttende uke og ca. 7+5 😊 Gleder meg til å følge dere andre som er i samme situasjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her