Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Har de siste ukene hatt kjempevondt i korsryggen/ømt og det kom over natta uten noe som hadde skjedd .. Har helt sinnsyke hodepiner om kvelden noe jeg aldri pleier å ha. . Er ofte dritkvalm om kvelden også sånn at jeg føler jeg har vann i munnen hele tiden men kommer ikke noe opp.. Var ute for to helger siden og da var jeg så sykt dårlig (fyllesyk i 3 dager etter) og det er heller ikke helt normalt... Har Googla og opp kommer det graviditetssymptomer i fleng ! ;-/ Men her er greia -jeg bruker p-piller OG hadde mens til "normal" tid ved pilleoppholdet så sjansen er jo relativt liten ? Jeg vil IKKE være gravid.. Har ikke ømme bryster iallfall . Det har jeg hatt ved mine 3 tidligere svangerskap ! Noen som har vært borti dette? Føler meg liksom uggen og syk litt hver eneste dag. Kan jo være sykdom men rart det varer så lenge og aldri kommer ordentlig igang. Jada jeg kan ta en test men jeg synes det er så flaut altså. Minste barnet er ikke så stor og skal ikke ha fler.. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal tro :-/ Anonymous poster hash: 8796c...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå