Gå til innhold

Hva tjener en kontormedarbeider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 10 års annsenitet?

Anonymous poster hash: 19b72...40b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Type sekretær eller noe i den duren?

Anonymous poster hash: bf87a...0c4

Skrevet

Det varierer veldig.Jeg tjener 450.000 og har kun 1 års ansiennitet.

Anonymous poster hash: d19e6...75b

Skrevet

Advokatsekretær. Årslønn på 480 000,-

Anonymous poster hash: c1e53...b8e

Skrevet

Adm konsluent, 5 år, 480000kr, pluss bonus

Skrevet

Helsesekretær på sykehus, 17 års ansiennitet, 380 000 kr.

Anonymous poster hash: 336a1...4b1

Skrevet

Helsesekretær med autorisasjon på sykehus, 12 års ansiennitet, 376 000kr

Anonymous poster hash: 20a21...2d6

Skrevet

Det kommer helt an på hva du jobber med på konrotet det.

Jeg har 560.000

Anonymous poster hash: 76654...241
Skrevet

Fra offentlig til privat sektor: Mellom 420 000- 600 000.

Anonymous poster hash: 9cbd4...c63
Skrevet

Ingen utdannelse, 2 års erfaring, 350.000,-...

Anonymous poster hash: 6d7c9...04e

Skrevet

Utdannet Sykepleier etter 3 år på høyskole, bachelorgrad og tjener 380 000.

Ser det er kontorfag man skulle valgt ja, bedre lønn og ingen turnus!

Anonymous poster hash: 76d15...629

Skrevet

450 000.- Jobbet der i 10 år.

Anonymous poster hash: c0cd4...cb7

Skrevet

Kan det være mulig?!! Jeg jobber i butikk og har 376 000kr

Anonymous poster hash: ea4d2...6f5

Skrevet

Helsesekretær på sykehus. 10 års ansiennitet og har 384.500

Anonymous poster hash: d1593...efb

Skrevet

Administrasjon, fagbrev i kontorfag. 310 000kr uten ansiennitet.

Anonymous poster hash: 42e0d...a07

Skrevet

Ser det er kontorfag man skulle valgt ja, bedre lønn og ingen turnus!Anonymous poster hash: 76d15...629

Kan det være mulig?!! Jeg jobber i butikk og har 376 000kr Anonymous poster hash: ea4d2...6f5
åjada, fullt mulig! Er det rart det ikke er et attraktivt yrke! Lønningen er en skam!

Skrevet

Advokatsekretær. Årslønn på 480 000,- Anonymous poster hash: c1e53...b8e

Hvordan kan du tjene mer enn en nyutdannet jurist/advokatfullmektig?

Anonymous poster hash: 81ce8...08d

Skrevet

Advokatsekretær. Årslønn på 480 000,- Anonymous poster hash: c1e53...b8e

Hvordan kan du tjene mer enn en nyutdannet jurist/advokatfullmektig?

Anonymous poster hash: 81ce8...08d

Hvordan vet du hva alle nyutdannede tjener?

Jeg tjener 440 000, og har ingen utdannelse og jobber i regnskapsavdeling..

Anonymous poster hash: 4c9bc...5b1

Skrevet

Jobbet på sykehus som sekretær i 6 år, 381.000 i året. Litt mulighet for overtidsbetaling og jobbe røde dager hvis man vil.

Anonymous poster hash: 5f277...de8

Skrevet

Jobbet på sykehus som sekretær i 6 år, 381.000 i året. Litt mulighet for overtidsbetaling og jobbe røde dager hvis man vil.

Har forresten over 10 års anesenitet, fikk godkjent årene jeg hadde jobbet i annen bedrift før jeg startet på sykehuset.

Skrevet

Buhu, altså! Du får klage til forbundet ditt hvis du er misfornøyd. Det er forbundet deres som har vært mer opptatt av å forhandle høyere begynnerlønn enn å sørge for å en god lønnsstige for dere. Dessuten så regner jeg sterkt med at de 380 000 er grunnlønnen din, før alle tilleggene er lagt til, OG at du ikke har så veldig mange år ansiennitet enda. Du sammenligner deg nå med topplønnen for helsesekretærer, uansett hvor mye ekstra utdannelse og ansiennitet de har klart å opparbeide seg. 

Skrevet

Utdannet Sykepleier etter 3 år på høyskole, bachelorgrad og tjener 380 000.Ser det er kontorfag man skulle valgt ja, bedre lønn og ingen turnus!Anonymous poster hash: 76d15...629

Buhu, altså! Du får klage til forbundet ditt hvis du er misfornøyd. Det er forbundet deres som har vært mer opptatt av å forhandle høyere begynnerlønn enn å sørge for å en god lønnsstige for dere. Dessuten så regner jeg sterkt med at de 380 000 er grunnlønnen din, før alle tilleggene er lagt til, OG at du ikke har så veldig mange år ansiennitet enda. Du sammenligner deg nå med topplønnen for helsesekretærer, uansett hvor mye ekstra utdannelse og ansiennitet de har klart å opparbeide seg.  Anonymous poster hash: 336a1...4b1
denne diskusjonen orker jeg ikke engang begynne med deg, men hva er problemet ditt? Jeg klager ikke, påpeker hvor store forskjeller det er! dust!

Skrevet

Utdannet Sykepleier etter 3 år på høyskole, bachelorgrad og tjener 380 000.Ser det er kontorfag man skulle valgt ja, bedre lønn og ingen turnus!Anonymous poster hash: 76d15...629

Buhu, altså! Du får klage til forbundet ditt hvis du er misfornøyd. Det er forbundet deres som har vært mer opptatt av å forhandle høyere begynnerlønn enn å sørge for å en god lønnsstige for dere. Dessuten så regner jeg sterkt med at de 380 000 er grunnlønnen din, før alle tilleggene er lagt til, OG at du ikke har så veldig mange år ansiennitet enda. Du sammenligner deg nå med topplønnen for helsesekretærer, uansett hvor mye ekstra utdannelse og ansiennitet de har klart å opparbeide seg. Anonymous poster hash: 336a1...4b1
denne diskusjonen orker jeg ikke engang begynne med deg, men hva er problemet ditt? Jeg klager ikke, påpeker hvor store forskjeller det er! dust!

Mitt problem er alle sykepleiere som syter over at de ikke får topplønn (satt på spissen) med en gang de er kommet ut av skolen. Og ja, jeg kjenner en drøss av dem, og ALLE er like sutrete på det området. Det er åpenbart for meg at absolutt ingen tenker over konsekvensene av det yrkesvalget de har tatt lønnsmessig. Hva er det man innbiller seg egentlig? Det er et omsorgsyrke, og det er nå en gang sånn at slike yrket ikke har noen markedsøkonomi og tjene seg 'rik' på, og ikke minst er så godt som alle stillinger i det offentlige, som verken er eller skal være lønnsledende. Da må man faktisk forholde deg til det. Og jeg blir stadig overrasket over hvor få av sykepleierne som skjønner at forbundet deres i alt for mange år har hatt feil fokus ift begynneråblileiavåvente i stedet for å sørge for en god lønnsstige. Nettopp sykepleierne har jo mange gode kort på hånden for å kunne klare å få det.

DET er problemet mitt, blant annet. Og i det minste driver jeg ikke med kallenavn...

Og jeg diskuterer ikke med deg nå, det er du jo ikke interessert i, så jeg forventer ikke noe svar heller, men du spurte og jeg svarer.

Skrevet

Buhu, altså! Du får klage til forbundet ditt hvis du er misfornøyd. Det er forbundet deres som har vært mer opptatt av å forhandle høyere begynnerlønn enn å sørge for å en god lønnsstige for dere. Dessuten så regner jeg sterkt med at de 380 000 er grunnlønnen din, før alle tilleggene er lagt til, OG at du ikke har så veldig mange år ansiennitet enda. Du sammenligner deg nå med topplønnen for helsesekretærer, uansett hvor mye ekstra utdannelse og ansiennitet de har klart å opparbeide seg. Anonymous poster hash: 336a1...4b1
denne diskusjonen orker jeg ikke engang begynne med deg, men hva er problemet ditt? Jeg klager ikke, påpeker hvor store forskjeller det er! dust!Anonymous poster hash: 76d15...629

Mitt problem er alle sykepleiere som syter over at de ikke får topplønn (satt på spissen) med en gang de er kommet ut av skolen. Og ja, jeg kjenner en drøss av dem, og ALLE er like sutrete på det området. Det er åpenbart for meg at absolutt ingen tenker over konsekvensene av det yrkesvalget de har tatt lønnsmessig. Hva er det man innbiller seg egentlig? Det er et omsorgsyrke, og det er nå en gang sånn at slike yrket ikke har noen markedsøkonomi og tjene seg 'rik' på, og ikke minst er så godt som alle stillinger i det offentlige, som verken er eller skal være lønnsledende. Da må man faktisk forholde deg til det. Og jeg blir stadig overrasket over hvor få av sykepleierne som skjønner at forbundet deres i alt for mange år har hatt feil fokus ift begynneråblileiavåvente i stedet for å sørge for en god lønnsstige. Nettopp sykepleierne har jo mange gode kort på hånden for å kunne klare å få det.

DET er problemet mitt, blant annet. Og i det minste driver jeg ikke med kallenavn...

Og jeg diskuterer ikke med deg nå, det er du jo ikke interessert i, så jeg forventer ikke noe svar heller, men du spurte og jeg svarer. Anonymous poster hash: 336a1...4b1

vel, alt jeg har å svare på dette er at du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakket om og jeg er sikker på at du aldri har vært innenfor dette yrket selv, da hadde vært litt mer forsiktig i måten du buser ut på her! Igjen, så syter jeg jeg, men jeg påpeker!

Skrevet

denne diskusjonen orker jeg ikke engang begynne med deg, men hva er problemet ditt? Jeg klager ikke, påpeker hvor store forskjeller det er! dust!Anonymous poster hash: 76d15...629

Og jeg diskuterer ikke med deg nå, det er du jo ikke interessert i, så jeg forventer ikke noe svar heller, men du spurte og jeg svarer. Anonymous poster hash: 336a1...4b1

vel, alt jeg har å svare på dette er at du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakket om og jeg er sikker på at du aldri har vært innenfor dette yrket selv, da hadde vært litt mer forsiktig i måten du buser ut på her! Igjen, så syter jeg jeg, men jeg påpeker! Anonymous poster hash: 76d15...629
syter ikke!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...