Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Og i dag misliker jeg han sterkt 😝 Drømmen var veldig livaktig, og jeg kjenner fremdeles smerten og fortvilelsen jeg hadde i drømmen. Anonymous poster hash: 3ccc4...b57
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Akkurat samme drøm hadde jeg forrige natta Veldig vondt Anonymous poster hash: 390a0...e7a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Og i dag misliker jeg han sterkt 😝 Drømmen var veldig livaktig, og jeg kjenner fremdeles smerten og fortvilelsen jeg hadde i drømmen. Anonymous poster hash: 3ccc4...b57 Sett deg ned og tenk, bearbeid og husk at det KUN var en drøm. Han har ikke gjort noe galt! Anonymous poster hash: e0630...29b
Gjest Gul stjerne Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Jeg drømte så intenst og varmt og vakkert om meg og en kjent skimann, og kjente stor sorg og smerte da jeg våknet. Men drømmen hadde ingenting med skigutten å gjøre, det var bare hans ansikt jeg brukte i drømmen.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Jeg drømte det samme og ble fryktelig irritert når det viste seg å bare være en drøm... Anonymous poster hash: 4e7b7...b4c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Når jeg har drømt noe lignende så har jeg sagt hva jeg har drømt til mannen og sagt at derfor er jeg litt sur på deg nå! Da har han bare ledd og så kommer jeg også etter hver i bedre humør Anonymous poster hash: e3e67...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå