Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Altså blødning fra skjeden pga at man trykker for hardt ved avføring. Er det normalt? Anonymous poster hash: 86faf...fc8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Er det fra skjeden da? Og ikke en hemoroide? Men uansett om det er fra skjeden, så kan det være fordi det har sprukket et blodkar, noe som har lett for å skje når man er gravid. Anonymous poster hash: c792b...162
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Ja det er fra skjeden. Har ikke hemoroider, og banker hardt i bordet for ikke å få det Anonymous poster hash: 86faf...fc8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Jeg hadde masse småblødninger i 1. Tri, og satte det etterhvert i sammenheng med treg mage. Antar jeg "poppet" små blodkar når jeg trykket for hardt - blodet kom definitivt fra skjeden. Anonymous poster hash: de60d...48f
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Det hjelper ikke å banke i bordet, du må ta laktulose eller noe for å myke opp så du ikke trykker så hardt. Anonymous poster hash: 788fb...883
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Det hjelper ikke å banke i bordet, du må ta laktulose eller noe for å myke opp så du ikke trykker så hardt. Anonymous poster hash: 788fb...883 Herregud da, hørt uttrykket bank i bordet? Har aldri hatt hemoroider og kommer ikke til å ta noe som helst. Anonymous poster hash: 86faf...fc8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #7 Skrevet 3. mars 2015 Værsågod! Hvis du ikke har hatt det før er det kanskje på tide? Du vet ikke hva du går til... Lykke til! Anonymous poster hash: 788fb...883
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #8 Skrevet 3. mars 2015 Værsågod! Hvis du ikke har hatt det før er det kanskje på tide? Du vet ikke hva du går til... Lykke til! Anonymous poster hash: 788fb...883 Har du hemoroider akkurat nå eller? Sure drittkjærring Mange lever et helt liv uten hemoroider. Skulle tro du snakket om blåmerker som er NOE mer vanlig Anonymous poster hash: 86faf...fc8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #9 Skrevet 3. mars 2015 Værsågod! Hvis du ikke har hatt det før er det kanskje på tide? Du vet ikke hva du går til... Lykke til! Anonymous poster hash: 788fb...883 Har du hemoroider akkurat nå eller? Sure drittkjærring Mange lever et helt liv uten hemoroider. Skulle tro du snakket om blåmerker som er NOE mer vanlig Anonymous poster hash: 86faf...fc8 Hemoroider er faktisk veldig vanlig, men ikke like kult å vise frem som et blåmerke. Jeg fikk ikke før 6 uker etter fødselen. Anonymous poster hash: 55b8e...fa8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #10 Skrevet 3. mars 2015 Værsågod! Hvis du ikke har hatt det før er det kanskje på tide? Du vet ikke hva du går til... Lykke til! Anonymous poster hash: 788fb...883 Har du hemoroider akkurat nå eller? Sure drittkjærring Mange lever et helt liv uten hemoroider. Skulle tro du snakket om blåmerker som er NOE mer vanlig Anonymous poster hash: 86faf...fc8 Hemoroider er faktisk veldig vanlig, men ikke like kult å vise frem som et blåmerke. Jeg fikk ikke før 6 uker etter fødselen. Anonymous poster hash: 55b8e...fa8 Skjønner det, men "om du ikke har hatt det enda så er det på tide". What the fuck? Anonymous poster hash: 86faf...fc8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #11 Skrevet 3. mars 2015 Man kan ha innvendige hemoroider også. Men nå sier jo du at det ikke kommer fra baken. Men blødninger i svangerskapet sjekker jeg alltid opp. Fikk selv en blødning i første trimester, var ganske sikker på at det kom fra en hemoroide. Men legen ville sjekke det fordet, for å utelukke noe annet. Anonymous poster hash: cd84e...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå