Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Har et barn på 8 år som sliter med å være mye sint hjemme, det kom nå nettopp etter skilsmisse og mye konflikter med faren hennes. Hun har alltid hatt litt lett for å bli sint, men de siste månedene har det blitt 80% verre. Hun har vært vitne til vold i hjemmet der faren har slått meg. Hun slår, blir ekstremt voldig og får raserianfaller helt plutselig hvis ting ikke går på den måten som hun vil ha det. Jeg er veldig bekymret for henne, men når hun er ute og på skolen er hun utrolig snill, glad osv. Har tatt det opp med tidligere skole og de jobbet med henne, fikk noen ideer til hvordan jeg kunne roe henne ned. Men noen ganger går det så langt at jeg faktisk blir redd henne. Nå vet jeg at faren hennes har sagt mye stygt om meg og hun har hatt det utrolig tøfft de siste mnd. Blir alltid verre etter hun har vært hos faren sin. Kan hun ha blitt psysisk skadet? vil dette gå over med tiden nå som hun får det mer stabilt etter skilsmissen? Jeg hater å se at hun har det "vondt" når hun ikke klarer å kontrollere seg, er veldig glad i henne og prøver å vise mest mulig kjærlighet. Har bedt om mer hjelp. Håper hun bare ikke er skadet for livet etter alt som har skjedd :-( Anonymous poster hash: a65d4...057
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 skulle selvsagt stå aggressiv... HI Anonymous poster hash: a65d4...057
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Er faren mye sint? Ettersom han har slått deg mener jeg. I såfall er det vel ikke så unaturlig at barn tar etter foreldrene... Jeg husker jeg slo lillesøsteren min når hun ikke gjorde som jeg ville, fordi det var den reaksjonen jeg selv fikk når jeg ikke hørte på pappa. Jeg ble helt forvirret da mamma begynte å kjefte på meg fordi jeg slo, for jeg trodde jo det var sånn man gjorde det. Ellers var jeg også mye sint hjemme, alle i familien min var redd meg en stund, mens andre steder var jeg det snilleste og mest veloppdragne barnet du kunne tenke deg. Tror det kom av at jeg var veldig sjenert overfor andre enn familien, og turte ikke annet når jeg var med andre. Også kom alt som hadde samlet seg opp ut når jeg kom hjem. Anonymous poster hash: fe0b4...18c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Høres ut som min datter.. Hvordan går det med deg nå da om jeg kan spørre? Anonymous poster hash: a65d4...057
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Høres ut som min datter.. Hvordan går det med deg nå da om jeg kan spørre? Anonymous poster hash: a65d4...057 Jeg sliter litt med sinne fremdeles om jeg skal være ærlig. Går til rådgivning for å lære å takle det bedre så det ikke skal gå for mye utover barnet mitt. Men det høres jo ut som det hos din datter var utløst av bruddet og konfliktene, og da kan det jo godt hende det går over når ting har roet seg. Mange har sånne perioder som går over, også blir de "seg selv" igjen. Men det kan være greit å få hjelp uansett selvfølgelig. Anonymous poster hash: fe0b4...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå