Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Eldste har brukt briller i 3 år. Nå må lillebroren også ha briller. Er redd noen synes "synd på" barna mine Anonymous poster hash: d205c...0a6
Gjest Julia1984 Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Det er synd på barn som har kreft, lever på flukt, i krigsherjede land, lever under ekstrem fattigdom og vold osv... Barn med briller er heldige for de har fått nødvendig utstyr til å se optimalt.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Hvis du ser rundt deg så finnes det verre skjebner for barn. Jeg tenker det meste av sympatien går dit den hører hjemme Anonymous poster hash: 19573...842
Puppen og lillemor Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 min 4-åring ønsker seg briller mer enn noe annet i verden
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Hvis du ser rundt deg så finnes det verre skjebner for barn. Jeg tenker det meste av sympatien går dit den hører hjemme Anonymous poster hash: 19573...842 Dette tror jeg er helt riktig! Jeg synes synd på et barn i rullestol, eller som har veldig fremtredende trekk som kraftig skjeløydhet eller underbitt. Ikke de med briller. Anonymous poster hash: f707c...97a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Har to barn på 3 og 1 år og eldste fikk briller 3 mnd før 2 år og han sjeler mye på det ene øyet. Minste sjeler også og må nok ha briller han også. Det er litt kjipt, og jeg håper ikke andre syns de er rare med briller. Tenker selv at om vi slipper unna med bare sjeling og briller har vi flaks. Det er synd på de med uhelbredelige sykdommer Anonymous poster hash: 99279...868
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #7 Skrevet 3. mars 2015 Tantungene mine på 8 og 9 år har nettopp fått seg linser! Har briller i tillegg. De er aktive innen fotball og kampsport så brillene var i veien, ble skakke av bakken osv. Anonymous poster hash: db673...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå