Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Noen som vet? Anonymous poster hash: b18e5...9d1
the amazing spidermamma Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Er dette borettslagsspråk? I såfall betyr 'styrets innstilling' at det er styrets bestemmelse, og at 'forslaget faller', betyr at forslaget ikke vil bli vedtatt.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Det står.styret viser til generalforsamling 2014 hvor styret informerte om nødvendigheten om utskifting av vinduer.viser til styrets forslag.nye vinduer ,dører i 2015. styrets innstilling forslaget faller?? Skjønner noen hva det betyr? Anonymous poster hash: b18e5...9d1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 LENGER OPP STÅR DET.. Innkommet forslag fra styret ,godkjenning og fullføring av utskifting av vinduer. forslag til vedtak. styrets innstilling til generalforsamling,. styret får fullmakt til å gjennomføre prosjektet Anonymous poster hash: b18e5...9d1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Du skjønner da virkelig dette selv? Eller? Anonymous poster hash: f10e4...0a4
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Bare ble usikker når det står forslaget faller? Jeg forstår det sånn at de bare må høre om resten av hurven er enige i utskifting av vinduer. Anonymous poster hash: b18e5...9d1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #7 Skrevet 3. mars 2015 ?Noen som vil gi meg ett svar?HVIS NOEN ER VÅKNE DA?? Anonymous poster hash: b18e5...9d1
Sint naken biltyv Skrevet 3. mars 2015 #8 Skrevet 3. mars 2015 Du må opplyse mer tror jeg. Men av det lille du skriver så virker det som at styret ikke har fårt gjennomslag ang å bytte vinduer?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #9 Skrevet 3. mars 2015 Jeg bor i borettslag og her hadde det betydd at styrets vedtak går gjennom og det da kommer til å bli utskiftning. Her ble alt av vinduer, dører, isolering ++ skiftet Anonymous poster hash: 490bc...3b5
Sint naken biltyv Skrevet 3. mars 2015 #10 Skrevet 3. mars 2015 Jeg bor i borettslag og her hadde det betydd at styrets vedtak går gjennom og det da kommer til å bli utskiftning. Her ble alt av vinduer, dører, isolering ++ skiftet Anonymous poster hash: 490bc...3b5 Men når styrets forslag faller i generalforsamling, betyr ikke det at de ikke fikk gjennomslag? Har tre syke barn hjemme og har sovet veldig lite i natt så mulig jeg er veldig treig her😁
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #11 Skrevet 3. mars 2015 Jeg bor i borettslag og her hadde det betydd at styrets vedtak går gjennom og det da kommer til å bli utskiftning. Her ble alt av vinduer, dører, isolering ++ skiftet Anonymous poster hash: 490bc...3b5 Men når styrets forslag faller i generalforsamling, betyr ikke det at de ikke fikk gjennomslag? Har tre syke barn hjemme og har sovet veldig lite i natt så mulig jeg er veldig treig her Tror faktisk jeg tenker feil her. Tror du har rett Jeg ville nok tatt en tlf og hørt med bo kontoret om jeg var Hi. Anonymous poster hash: 490bc...3b5
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #12 Skrevet 3. mars 2015 Jeg bor i borettslag og her hadde det betydd at styrets vedtak går gjennom og det da kommer til å bli utskiftning. Her ble alt av vinduer, dører, isolering ++ skiftet Anonymous poster hash: 490bc...3b5 Men når styrets forslag faller i generalforsamling, betyr ikke det at de ikke fikk gjennomslag? Har tre syke barn hjemme og har sovet veldig lite i natt så mulig jeg er veldig treig her Tolker det på samme måten som biltyven. Ulogisk at et forslag blir vedtatt når det står at det "faller". Anonymous poster hash: d119a...89a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #13 Skrevet 3. mars 2015 at et forslag faller betyr jo at det ikke vedtas, ikke går gjennom.. er dette et referat fra et styremøte? styret har foreslått til generalforsamling i 2014 at vinduer skiftes ut! Nå har styret trukket forslaget.. eventuelt har generalforsamlingen avslått forslaget Anonymous poster hash: f8e96...499
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #14 Skrevet 3. mars 2015 Det har ikke vært generalforsamling i 2015. Anonymous poster hash: b18e5...9d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå