Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Hadde satt det på opptak, så sitter å ser nå. Hvem er hun unge bloggeren? Syns hun virker helt herlig- og så positiv i sammenligning med andre Anonymous poster hash: c41a6...433
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Er det ikke Voe(Emilie Nereng) da? Anonymous poster hash: b286a...b92
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Er det ikke Voe(Emilie Nereng) da? Anonymous poster hash: b286a...b92 jo! Aylar virker helt blåst! Fikk samme inntrykk av henne da hun deltok i 4 stjerners middag! Anonymous poster hash: 7d6a5...95a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Er det ikke Voe(Emilie Nereng) da? Anonymous poster hash: b286a...b92 jo! Aylar virker helt blåst! Fikk samme inntrykk av henne da hun deltok i 4 stjerners middag! Anonymous poster hash: 7d6a5...95a Har ikke sett henne så mange andre steder enn på " skal vi danse", og hun fremstod bedre der enn det jeg så igår. Rett og slett flaut! Bloggeren var utrolig positiv og jeg syns hun virket flott. Anonymous poster hash: c41a6...433
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Er det ikke Voe(Emilie Nereng) da? Anonymous poster hash: b286a...b92 jo! Aylar virker helt blåst! Fikk samme inntrykk av henne da hun deltok i 4 stjerners middag!Anonymous poster hash: 7d6a5...95a Har ikke sett henne så mange andre steder enn på " skal vi danse", og hun fremstod bedre der enn det jeg så igår. Rett og slett flaut! Bloggeren var utrolig positiv og jeg syns hun virket flott. Anonymous poster hash: c41a6...433 fikk sett henne i 4 stjernes middag tidligere i år og hun var skikkelig usmakelig, "ovenfra og ned" holdning til de andre deltagerne! Og nå som jeg så henne i 71 grader nord også, nei fysj Anonymous poster hash: 7d6a5...95a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Men hvem ville ikke blitt småsur hvis med altfor tung sekk? Hun Voe-dama hadde mye lettere sekk, det sa jo han mannen på laget hennes. Jeg syns faktisk det var Nilsi som gjorde dårligst inntrykk! Skikkelig ego-klomp. Anonymous poster hash: 6b852...159
Roheryn Skrevet 3. mars 2015 #7 Skrevet 3. mars 2015 Men hvem ville ikke blitt småsur hvis med altfor tung sekk? Hun Voe-dama hadde mye lettere sekk, det sa jo han mannen på laget hennes. Jeg syns faktisk det var Nilsi som gjorde dårligst inntrykk! Skikkelig ego-klomp. Anonymous poster hash: 6b852...159 En ting er småsur over tung sekk (i den grad den var det - at en på motstanderlaget sier at sekken hennes er mye tyngre enn sekken til jentene på hans lag kan jo være bare for å fyre oppunder sutringa hennes :-P ). Men ærlig talt, sminke seg i stedet for å spise frokost? Det kommer hun ikke langt med. Ingenting forsinker laget som en sur og "tom" deltager med alt for lavt blodsukker...
Jezebel Skrevet 3. mars 2015 #8 Skrevet 3. mars 2015 Men hvem ville ikke blitt småsur hvis med altfor tung sekk? Hun Voe-dama hadde mye lettere sekk, det sa jo han mannen på laget hennes. Jeg syns faktisk det var Nilsi som gjorde dårligst inntrykk! Skikkelig ego-klomp. Anonymous poster hash: 6b852...159 Hvis hun hadde brukt tiden til å spise istedenfor å sminke seg så hadde kanskje sekken føltes lettere? Og hvis man hadde droppet sminke og annet dilldall så hadde sekken BLITT lettere. Hvis hennes sekk er tyngre må det jo være noe hun har med seg som de andre klarer seg uten.
Gemini77 Skrevet 3. mars 2015 #9 Skrevet 3. mars 2015 Aylar gikk vel ut med at hun ikke brukte sminke på 71 grader nord og var forbanna på Nilsi som nevnte det. Hun mente det var solkrem. Jeg har aldri sett noen påfører solkrem med sminkekost og bruker like lang tid på solkrem i ansiktet som andre bruker på å spise frokost.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #10 Skrevet 3. mars 2015 Aylar gikk vel ut med at hun ikke brukte sminke på 71 grader nord og var forbanna på Nilsi som nevnte det. Hun mente det var solkrem. Jeg har aldri sett noen påfører solkrem med sminkekost og bruker like lang tid på solkrem i ansiktet som andre bruker på å spise frokost.så sant så sant! Å påføre litt solkrem tar type 30 sekunder, mens hun sto der med kost og speil mens de andre prioriterte å spise! Så i klippet for neste episode, at hun sliter en del, så jeg gleder meg allerede hva som skjer;) Anonymous poster hash: 7d6a5...95a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #11 Skrevet 3. mars 2015 Men hvem ville ikke blitt småsur hvis med altfor tung sekk? Hun Voe-dama hadde mye lettere sekk, det sa jo han mannen på laget hennes. Jeg syns faktisk det var Nilsi som gjorde dårligst inntrykk! Skikkelig ego-klomp. Anonymous poster hash: 6b852...159 Hvis hun hadde brukt tiden til å spise istedenfor å sminke seg så hadde kanskje sekken føltes lettere? Og hvis man hadde droppet sminke og annet dilldall så hadde sekken BLITT lettere. Hvis hennes sekk er tyngre må det jo være noe hun har med seg som de andre klarer seg uten. Sekkene er tunge fordi de må ha mye utstyr med seg. På det andre laget fordeler de vekten slik at mennene og de som er sterkere bærer mer enn jentene, noe som gjør at hele laget fungerer bedre samlet. Det er det man gjør når man er et lag. Ja, kanskje hun sminket seg i det ene klippet der, men gir det egentlig noen grunn til å lynsje dama? Jeg tror mange (inkl Nilsi) hadde gjort seg opp en mening om henne på forhånd, og derfor er så sure. Men men, jeg ser jo at vi ser forskjellige ting i samme program. Jeg godtet meg i alle fall etter merking-konkurransen. Anonymous poster hash: 6b852...159
Jezebel Skrevet 3. mars 2015 #12 Skrevet 3. mars 2015 (endret) Men hvem ville ikke blitt småsur hvis med altfor tung sekk? Hun Voe-dama hadde mye lettere sekk, det sa jo han mannen på laget hennes. Jeg syns faktisk det var Nilsi som gjorde dårligst inntrykk! Skikkelig ego-klomp. Anonymous poster hash: 6b852...159 Hvis hun hadde brukt tiden til å spise istedenfor å sminke seg så hadde kanskje sekken føltes lettere? Og hvis man hadde droppet sminke og annet dilldall så hadde sekken BLITT lettere. Hvis hennes sekk er tyngre må det jo være noe hun har med seg som de andre klarer seg uten. Sekkene er tunge fordi de må ha mye utstyr med seg. På det andre laget fordeler de vekten slik at mennene og de som er sterkere bærer mer enn jentene, noe som gjør at hele laget fungerer bedre samlet. Det er det man gjør når man er et lag. Ja, kanskje hun sminket seg i det ene klippet der, men gir det egentlig noen grunn til å lynsje dama? Jeg tror mange (inkl Nilsi) hadde gjort seg opp en mening om henne på forhånd, og derfor er så sure. Men men, jeg ser jo at vi ser forskjellige ting i samme program. Jeg godtet meg i alle fall etter merking-konkurransen. Anonymous poster hash: 6b852...159 Jeg er klar over at de må bære utstyr, men det forklarer jo ikke hvorfor Aylar sin sekk er tyngre enn de andre jentenes sekker. Hva er det hun har oppi der som de andre jentene ikke har? Nei, litt sminking er ingen grunn til å kritisere dama. Men når man driter i å spise fordi man heller vil sminke seg, og deretter klager over at sekken (med sminke?) er tung å bære, så må man tåle at folk stusser. ALT er tungt når man ikke har spist. Når man vet at man skal være fysisk aktiv hele dagen, burde mat være 1. 2. og 3. prioritet. IKKE SMINKE! Endret 3. mars 2015 av Jezebel
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #13 Skrevet 3. mars 2015 Mhm, hurra for Nilsi Anonymous poster hash: 7d6a5...95a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #14 Skrevet 3. mars 2015 Men hvem ville ikke blitt småsur hvis med altfor tung sekk? Hun Voe-dama hadde mye lettere sekk, det sa jo han mannen på laget hennes. Jeg syns faktisk det var Nilsi som gjorde dårligst inntrykk! Skikkelig ego-klomp. Anonymous poster hash: 6b852...159 Hvis hun hadde brukt tiden til å spise istedenfor å sminke seg så hadde kanskje sekken føltes lettere? Og hvis man hadde droppet sminke og annet dilldall så hadde sekken BLITT lettere. Hvis hennes sekk er tyngre må det jo være noe hun har med seg som de andre klarer seg uten. Sekkene er tunge fordi de må ha mye utstyr med seg. På det andre laget fordeler de vekten slik at mennene og de som er sterkere bærer mer enn jentene, noe som gjør at hele laget fungerer bedre samlet. Det er det man gjør når man er et lag. Ja, kanskje hun sminket seg i det ene klippet der, men gir det egentlig noen grunn til å lynsje dama? Jeg tror mange (inkl Nilsi) hadde gjort seg opp en mening om henne på forhånd, og derfor er så sure. Men men, jeg ser jo at vi ser forskjellige ting i samme program. Jeg godtet meg i alle fall etter merking-konkurransen. Anonymous poster hash: 6b852...159 Det gjelder ikke bare sekken, men holdningen generelt. Brukte tid på sminke og skulle spise i båten; med andre ord la hun opp til at hun ikke skulle bidra med å ro på den strekningen heller. Hun bærte heller ikke kanoen, og hun startet dagen i teltet med å syte!! I den grad jeg hadde gjort meg opp en mening om henne, har jeg den fra tiden fra skal vi danse. Og der syns jeg hun viste frem en fin side av seg. Så jeg ble "skuffa" over holdningen hennes og at hun virker pill råtten. Anonymous poster hash: c41a6...433
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #15 Skrevet 3. mars 2015 Men hvem ville ikke blitt småsur hvis med altfor tung sekk? Hun Voe-dama hadde mye lettere sekk, det sa jo han mannen på laget hennes. Jeg syns faktisk det var Nilsi som gjorde dårligst inntrykk! Skikkelig ego-klomp.Anonymous poster hash: 6b852...159 Hvis hun hadde brukt tiden til å spise istedenfor å sminke seg så hadde kanskje sekken føltes lettere? Og hvis man hadde droppet sminke og annet dilldall så hadde sekken BLITT lettere. Hvis hennes sekk er tyngre må det jo være noe hun har med seg som de andre klarer seg uten.Sekkene er tunge fordi de må ha mye utstyr med seg. På det andre laget fordeler de vekten slik at mennene og de som er sterkere bærer mer enn jentene, noe som gjør at hele laget fungerer bedre samlet. Det er det man gjør når man er et lag. Ja, kanskje hun sminket seg i det ene klippet der, men gir det egentlig noen grunn til å lynsje dama? Jeg tror mange (inkl Nilsi) hadde gjort seg opp en mening om henne på forhånd, og derfor er så sure. Men men, jeg ser jo at vi ser forskjellige ting i samme program. Jeg godtet meg i alle fall etter merking-konkurransen. Anonymous poster hash: 6b852...159 Det gjelder ikke bare sekken, men holdningen generelt. Brukte tid på sminke og skulle spise i båten; med andre ord la hun opp til at hun ikke skulle bidra med å ro på den strekningen heller. Hun bærte heller ikke kanoen, og hun startet dagen i teltet med å syte!! I den grad jeg hadde gjort meg opp en mening om henne, har jeg den fra tiden fra skal vi danse. Og der syns jeg hun viste frem en fin side av seg. Så jeg ble "skuffa" over holdningen hennes og at hun virker pill råtten. Anonymous poster hash: c41a6...433 kanskje hun hadde en dårlig dag(er), det vil de neste episodene vise seg Anonymous poster hash: 7d6a5...95a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #16 Skrevet 3. mars 2015 Men hvem ville ikke blitt småsur hvis med altfor tung sekk? Hun Voe-dama hadde mye lettere sekk, det sa jo han mannen på laget hennes. Jeg syns faktisk det var Nilsi som gjorde dårligst inntrykk! Skikkelig ego-klomp. Anonymous poster hash: 6b852...159 En ting er småsur over tung sekk (i den grad den var det - at en på motstanderlaget sier at sekken hennes er mye tyngre enn sekken til jentene på hans lag kan jo være bare for å fyre oppunder sutringa hennes :-P ). Men ærlig talt, sminke seg i stedet for å spise frokost? Det kommer hun ikke langt med. Ingenting forsinker laget som en sur og "tom" deltager med alt for lavt blodsukker... Aylar har sagt at hun ikke sminket seg, men tok på seg solkrem. Husk at klipperene av 71 grader nord kan vinkle deltakerene sånn de vil. Jeg syns selv en sekk på 25 kilo er tungt når jeg går i fjellet, og jeg er nærmere 80 kg selv. At Aylar med sine usle 46 kilo sliter har jeg stor forståelse for! Anonymous poster hash: 80d39...e37
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #17 Skrevet 3. mars 2015 Hvilke dager sendes det? Anonymous poster hash: cd176...25e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #18 Skrevet 3. mars 2015 Men hvem ville ikke blitt småsur hvis med altfor tung sekk? Hun Voe-dama hadde mye lettere sekk, det sa jo han mannen på laget hennes. Jeg syns faktisk det var Nilsi som gjorde dårligst inntrykk! Skikkelig ego-klomp.Anonymous poster hash: 6b852...159 En ting er småsur over tung sekk (i den grad den var det - at en på motstanderlaget sier at sekken hennes er mye tyngre enn sekken til jentene på hans lag kan jo være bare for å fyre oppunder sutringa hennes :-P ).Men ærlig talt, sminke seg i stedet for å spise frokost? Det kommer hun ikke langt med. Ingenting forsinker laget som en sur og "tom" deltager med alt for lavt blodsukker... Aylar har sagt at hun ikke sminket seg, men tok på seg solkrem. Husk at klipperene av 71 grader nord kan vinkle deltakerene sånn de vil. Jeg syns selv en sekk på 25 kilo er tungt når jeg går i fjellet, og jeg er nærmere 80 kg selv. At Aylar med sine usle 46 kilo sliter har jeg stor forståelse for! Anonymous poster hash: 80d39...e37 sist jeg sjekket så brukte man ikke speil OG sminkekost til å påføre solkrem! Anonymous poster hash: 7d6a5...95a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #19 Skrevet 3. mars 2015 Men hvem ville ikke blitt småsur hvis med altfor tung sekk? Hun Voe-dama hadde mye lettere sekk, det sa jo han mannen på laget hennes. Jeg syns faktisk det var Nilsi som gjorde dårligst inntrykk! Skikkelig ego-klomp. Anonymous poster hash: 6b852...159 En ting er småsur over tung sekk (i den grad den var det - at en på motstanderlaget sier at sekken hennes er mye tyngre enn sekken til jentene på hans lag kan jo være bare for å fyre oppunder sutringa hennes :-P ). Men ærlig talt, sminke seg i stedet for å spise frokost? Det kommer hun ikke langt med. Ingenting forsinker laget som en sur og "tom" deltager med alt for lavt blodsukker... Aylar har sagt at hun ikke sminket seg, men tok på seg solkrem. Husk at klipperene av 71 grader nord kan vinkle deltakerene sånn de vil. Jeg syns selv en sekk på 25 kilo er tungt når jeg går i fjellet, og jeg er nærmere 80 kg selv. At Aylar med sine usle 46 kilo sliter har jeg stor forståelse for! Anonymous poster hash: 80d39...e37 Jeg så at hun uttalte seg med det ja. Jeg har ingenting imot Aylar jeg men skjønte med engang jeg så det at det ikke var solkrem hun tok på. Antakelig en foundation med solfaktor i beste fall. Hun brukte make up kost og speil. I tillegg så sa hun at var ferdig om 2-3 min da de andre satt og spiste. Det tar ikke 5 min å smøre seg med solkrem i ansiktet. Anonymous poster hash: 714fc...1fd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #20 Skrevet 3. mars 2015 Men hvem ville ikke blitt småsur hvis med altfor tung sekk? Hun Voe-dama hadde mye lettere sekk, det sa jo han mannen på laget hennes. Jeg syns faktisk det var Nilsi som gjorde dårligst inntrykk! Skikkelig ego-klomp.Anonymous poster hash: 6b852...159 En ting er småsur over tung sekk (i den grad den var det - at en på motstanderlaget sier at sekken hennes er mye tyngre enn sekken til jentene på hans lag kan jo være bare for å fyre oppunder sutringa hennes :-P ).Men ærlig talt, sminke seg i stedet for å spise frokost? Det kommer hun ikke langt med. Ingenting forsinker laget som en sur og "tom" deltager med alt for lavt blodsukker... Aylar har sagt at hun ikke sminket seg, men tok på seg solkrem. Husk at klipperene av 71 grader nord kan vinkle deltakerene sånn de vil. Jeg syns selv en sekk på 25 kilo er tungt når jeg går i fjellet, og jeg er nærmere 80 kg selv. At Aylar med sine usle 46 kilo sliter har jeg stor forståelse for!Anonymous poster hash: 80d39...e37 Jeg så at hun uttalte seg med det ja. Jeg har ingenting imot Aylar jeg men skjønte med engang jeg så det at det ikke var solkrem hun tok på. Antakelig en foundation med solfaktor i beste fall. Hun brukte make up kost og speil. I tillegg så sa hun at var ferdig om 2-3 min da de andre satt og spiste. Det tar ikke 5 min å smøre seg med solkrem i ansiktet. Anonymous poster hash: 714fc...1fd og da måtte de andre ro, siden hun skille spise da! Hadde gjort som Nilsi og gitt klar beksjed jeg også! Anonymous poster hash: 7d6a5...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå