Gå til innhold

orker ikke ha sex med mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett år siden sist. Tenner ikke på han... Blir kvalm av tanken!! Men ALT er ellers helt perfekt! Forholdet går på skinner. Dessverre er vi kun verdens beste venner. Dvs han elsker meg og har lyst på sex hele tiden. Jeg har ingen følelser for han. Har nok heller aldri hatt det, men ble blendet av at han er en helt fantastisk mann! Hva kan vi gjøre?? Det er som å ha sex med sin egen bror!! Ush!

Anonymous poster hash: c9b1f...337

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må dere gjøre noe så lenge forholdet går på skinner? 

Anonymous poster hash: 78e5f...f8b
Skrevet

Han vil(MÅ) ha sex. Savner det veldig. Og det har jeg full forståelse for. Jeg har også lyst, men ikke med han. HI

Skrevet

Du må jo la ham gå. Nå torturerer du ham jo. Utrolig egoistisk.

Anonymous poster hash: f6f04...534

Skrevet

La han ha ei på si😊

Skrevet

Stakkars mann:( !!!!

Anonymous poster hash: cf338...48a

Skrevet

Du må jo la ham gå. Nå torturerer du ham jo. Utrolig egoistisk. Anonymous poster hash: f6f04...534

La ham gå? Han vil ikke! Har luftet spm, men nei. Sier han vil være i forholder. Dog, sint og sur hver dag pga mangel på sex. Har to barn sammen, så er ikke bare å "la han gå".

Skrevet

Stakkars mann:( !!!!Anonymous poster hash: cf338...48a

Helt enig, men ønsker jo å løse dette... HI

Skrevet

Kan han ikke bare ha en elsker på si? Og så er dere åpne om det? Men han vil kanskje ikke det?

Anonymous poster hash: 090cb...2d8

Skrevet

Kan han ikke bare ha en elsker på si? Og så er dere åpne om det? Men han vil kanskje ikke det? Anonymous poster hash: 090cb...2d8

Han vil ikke... HI

Skrevet

Hvis det var meg og jeg ønsket å bli i forholdet, hadde jeg ofret meg litt en gang i mnd for mannen.. Klarer fint å ha litt sex selv om jeg ikke alltid vil.

Anonymous poster hash: 5d3c5...a0f

Skrevet

Vi har det helt likt som dere, og har etter fire år blitt enige om å ha et åpent forhold.

Anonymous poster hash: b6cde...2d1

Skrevet

Å kjære vene. Slik har jeg hatt det også. Akkurat slik. Som å ha sex med sin egen bror, det er slik jeg har beskrevet det også. Men ellers var vi bestevenner, hadde masse felles og koste oss sammen. Husker jeg fantaserte om at vi hadde vært 90 år og at ingen av oss ønsket mer enn å sitte og holde hender. Dessverre var han gal etter meg, selv om han aksepterte det da jeg sa at jeg ikke ville ha sex mer. Kunne ta ham i å sitte og glo på meg som en hvalp ser på et deilig kjøttbein. Han ønsket ikke å gå, han ville vente og se om det gikk over. Etter mer enn to år skjønte jeg at det ikke ville gjøre det, jeg hadde jo lyst på sex, men ikke med ham. Til slutt maktet jeg ikke mer, orket verken å se ham bli så såret eller ubehaget av å bli betraktet med begjær av en jeg så på som en bror. Jeg gikk. Det var tøft, men på den måten klarte vi i alle fall å redde vennskapet.

Anonymous poster hash: 61167...354
Skrevet

Hvis det var meg og jeg ønsket å bli i forholdet, hadde jeg ofret meg litt en gang i mnd for mannen.. Klarer fint å ha litt sex selv om jeg ikke alltid vil.

Anonymous poster hash: 5d3c5...a0f

Hvis man har det slik, så er det ikke bare snakk om å ikke å ha lyst. Det er snakk om at tanken på sex med akkurat den mannen får magen til å vrenge seg. Hvis du har en bror, prøv å forestille deg i detalj at du har sex med ham. Slik er det. Jeg tvang meg selv lenge, og til slutt måtte jeg gå på do og brekke meg etter samleie. Da sa jeg stopp.

Anonymous poster hash: 61167...354

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...