Gå til innhold

gravid? :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker på om dette er rett forum, men prøver meg alikevell.

Jeg hadde slurvet litt med ppillene og hadde dermed beskyttet sex. Det var noen tilfeller vi ikke brukte kondom, men da kom han ikke inn i meg.

Etter to uker fikk jeg helt vanlig "mensen", selvom jeg forsatte å gå på ppillene. matlysten økte også helt ekstremt!

Nå 3-4 uker etterpå startet dagen med kvalme, og senere spy. Dette var igår, og idag er jeg forsatt kvalm (hele dagen) men har ikke spydd. Jeg har også fått smerter i ryggen, noe jeg ikke har slitt med før!

Det skal også sies at jeg jobber på gamlehjem, hvor det det er mange smittebærere og tunge løft. Jeg skal såklart kjøpe en test, men hvor sansynlig tror dere det er for at jeg er gravid?

Anonymous poster hash: a9880...c8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være symptomene på graviditet, ja, men også på et mage virus for å si det slik.

Det beste du kan gjøre er å ta en test

Anonymous poster hash: 4bbef...f62
Skrevet

Vi har akkurat hatt omgangssyken i hus, så den er i omløp i hvertfall! Hvis ikke puppene er ømme ville jeg ikke blitt veldig bekymret..

Anonymous poster hash: 824a1...8a0

Skrevet

Høres ut som et magevirus

Anonymous poster hash: 8b760...d3c

Skrevet

Ryggsmerter er ikke ensbetydende med graviditet.... Jeg har aldri hatt vond rygg under mine svangerskap...

Anonymous poster hash: 83ff5...465

Skrevet

Sånn er det her og. Kjempevondt i korsryggen !! Og utrolig vondt i hodet(?) og kjempekvalm på kvelden .. Har jo hatt mensen selv akkurat så har tatt det som et virus.. Ikke ømme pupper..

Anonymous poster hash: 5f488...4f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...