Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Vurderer å oppsøke et av disse bemaninngs-/vikarbyråene for å skaffe meg en heltidsjobb? Inntrykk av at det er mer lettvint enn å oppsøke utallige bedrifter personlig. Er det forresten lurt å oppsøke lokalene deres direkte, eller bør jeg registrere meg på nett først?? (Oslo området) Takk for svar! Anonymous poster hash: fbd4d...294
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Registrer deg på nett først. Så kontakter de deg for intervju. Dersom du møter opp personlig, kommer de uansett til å be deg registrere deg på nett. Vikarbyrå kan være veien inn til en god cv og fast jobb. Dersom du er en god kandidat vel og merke. Anonymous poster hash: 350a6...0b3
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Jeg har jobbet som personalkonsulent i bemanningsbyrå. Veldig mange startet som vikarer, de aller fleste endte opp i fast jobb dersom de trivdes der, og omvendt, at arbeidsgiveren trivdes med dem. Og det gjorde de stort sett. Men vi var dyktige til å rekruttere da. Og det vil jeg tro de fleste byråene er. Kjør på! Lykke til Anonymous poster hash: 3852c...47f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Takk! Men bør man registrere seg flere steder? Tenkte kanskje det holdt med et eller to steder? Anonymous poster hash: fbd4d...294
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå