Gå til innhold

Meldingsboksen "annet" på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemmer ofte at der er en meldingsboks på Fb der meldinger fra folk jeg ikke er venner med kan havne. Plutselig kikka jeg der og fant ut at to vilt fremmede menn hadde sendt meg melding. Begge middelaldrende. En i bar overkripp og en som virket veldig snodig - hadde bilde av seg selv i diverse yogaposisjoner ute i naturen (påkledd). Jeg gikk inn på sidene deres og de bodde på en helt annen side av landet enn meg selv. 

Er det vanlig å få slike meldinger? Jeg har ikke hørt om det. 

Har du fått noe liknende?

Anonymous poster hash: 011d7...249
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Jeg har fått flere meldinger fra ukjente ( stort sett fra Storbritannia ). Jeg bare ignorerer dem!

Anonymous poster hash: 33003...929

Skrevet

Jada.

Har du åpen profil?

Kommenterer du andres statuser? Kommenterer innlegg i grupper? Bilder?

Like offentlige sider?

Da er navnet ditt åpent for hvem som helst, og de kan sende deg melding.

Anonymous poster hash: 6c86e...1b4

Skrevet

Fått meldinger av folk jeg har truffet på byen, bekjente, spam, meldinger fra menn i usa med  rare intensjoner, fra jøp/salg-sider osv. Mye der. Helt vanlig :)

Anonymous poster hash: 20674...155
Skrevet

Takk for svar. Kanskje godt å vite at jeg ikke er alene om det, men trist og litt guffent at det er så mange slike menn.... Lurer på om de noen gang får kontakt med noen på den måten... 

Anonymous poster hash: 45811...cf4
Skrevet (endret)

Har fått frierbrev fra amerikansk hillbillie, henvendelse fra (også amerikansk) wicca-sirkel (som trodde jeg var en berømt norsk wicca-prestinne), henvendelse fra nigeriansk advokatfirma om at jeg har arvet en haug penger, meldinger fra noen norske menn som jeg har perifere felles Facebook-venner med, ukjente menn med tvilsomme intensjoner ... og (hyggelige) meldinger fra et par elever (!) som vil bli venner på Facebook (disse har pent blitt avslått) ... the list goes on :P

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Det er ikke meninga å kuppe tråden, men hvor finner jeg annet-mappen? Jeg har leita uten å finn den (på I-pad)...

Anonymous poster hash: 5bd34...ec3

Skrevet

Der får jeg masse deilige meldinger fra Doris, mikka og flere andre som skriver hvor vakker jeg er, at de vil bli bedre kjent og at vi kan utforske livet sammen ;) på elendig Google-engelsk, selvfølgelig ;)

Skrevet

Du finner meldingsknappen og trykker den og da står det innboks lengst til venste og "annet" som nr. to oppe til venstre. 

Anonymous poster hash: 45811...cf4
Skrevet

Ja, det ligger det mange kjærlighetserklæringer fra ukjente utenlandske menn. Leser, humrer og tar det som et kompliment.

Skrevet

Du finner meldingsknappen og trykker den og da står det innboks lengst til venste og "annet" som nr. to oppe til venstre.  Anonymous poster hash: 45811...cf4

Jeg finner det fortsatt ikke... Jeg bruker messenger hvis det har noe å si. Øverst til venstre står det "tilbake", så "messenger", så er det bilde av et telefonrør og så en firkant med en blyant (ny melding). Det står hverken "innboks" eller "annet".

Skrevet

Jeg får også sånne. Og jeg blir poket! Trodde ikke det "fantes" mer :P

Skrevet

Du må lese meldingen på facebook om du skal få opp de under annet.

Skrevet

Hvordan gjør man det når man har installert messenger?

Skrevet

Hvordan gjør man det når man har installert messenger?

Jeg går inn på facebook via pc. På telefonen kommer jeg bare rett til messenger.

Skrevet

Skulle sikkert stå at du lese de vil pc. Ellers kan du ikke.

Anonymous poster hash: d7d74...98f

Skrevet

Dere kan velge at kun venner kan sende dere meldinger..

Anonymous poster hash: 30f7d...a1d

Skrevet

Du finner den kun på pc, Mac.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...