Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Gjelder i vårt tilfelle min mann som tjener godt over 6G. Vil det si at han taper penger ved å ta ut farskapspermisjon ?? Anonymous poster hash: 24dec...ad5
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Enkelte arbeidsplasser dekker det resterende beløp. Sjekk personalhåndboken. Anonymous poster hash: c92ec...044
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Gjelder i vårt tilfelle min mann som tjener godt over 6G. Vil det si at han taper penger ved å ta ut farskapspermisjon ??Anonymous poster hash: 24dec...ad5 Kommer an på hvor han jobber. Noen arbeidsgivere dekker mellomlegget mellom 6G og full lønn, sånn som feks i helseforetak.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Det kommer an på hvilke avtaler de har på jobben hans? Jeg tjener dobbelt så mye, hos oss er det en del av arbeidsavtalen at jobben betaler mellomlegget. Slik taper jeg ikke penger. Min mann tjener også over 6G, hos ham kompenserer de ikke så han taper på permisjon. Anonymous poster hash: e7a0c...009
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Aha, ja da må mannen forhøre seg. Regner med de har en ordning på det takk for svar! Anonymous poster hash: 24dec...ad5
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Både jeg og min mann har alltid fått mellomlegget dekket av arbeidsgiver (3 ulike i privat sektor) Anonymous poster hash: e2a72...c9f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Det bør jo dekkes, akkurat på det punktet burde det være likt for alle, skal jo ikke straffes for at man har en godt betalt jobb.... Anonymous poster hash: d9ac9...a45
Gjest flykræsj Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 Mannen min gikk kraftig ned under foreldrepermisjon. "Mellomlegget" er ikke noe du har krav på, det er ren bonus fra arbeidsplassen dersom de dekker det. Vi hadde faktisk tjent på at jeg hadde tatt ulønnet permisjon i stedet. Når jeg ser tilknytningen han og barna har, og tryggheten det gir, er jeg imidlertid ikke et øyeblikk i tvil om at vi valgte rett. Ikke alt kan måles i kroner og øre.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #9 Skrevet 2. mars 2015 Det bør jo dekkes, akkurat på det punktet burde det være likt for alle, skal jo ikke straffes for at man har en godt betalt jobb.... Anonymous poster hash: d9ac9...a45 Det er søren ikke lett å drive små bedrifter i dette landet, når arbeidsgiver skal måtte ta denne regningen også. Anonymous poster hash: fa06c...204
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #10 Skrevet 2. mars 2015 Jeg får det dekket av arbeidsgiver Anonymous poster hash: 660d3...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå