Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Hei Jeg (22) og datteren min på 1,5 år skal flytte til Bærum i sommer. Jeg har fått et fantastisk jobbtilbud som jeg ikke kan takke nei til, så tenke faktisk å slå til og prøve noe nytt. Lillemor er enda såpass lita, at jeg tror det vil gå bra. Jeg blir ferdig utdannet nå til våren.Men, jeg er fra nord og har absolutt ingen familie i området. Kjenner ingen.Så, er det lett å bli kjent med folk der? Og er det eventuelt noe man kan gjøre for å komme inn i et mijø? Jeg har bodd på samme plass i alle år, og de vennene jeg har har jeg kjent siden barnehage og barneskole. Anonymous poster hash: 78693...8bb
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Først vil jeg si velkommen til Bærum. Hvor i Bærum flytter dere? Om du får mulighet er åpen bhg en god mulighet til å bli kjent med andre. Det arrangeres trilleturer en gang i uka fra Sandvika. Sikkert en del via jobben din også. Anonymous poster hash: 173d4...69a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Jeg er også innflytter i Bærum:) Vi er ganske mange faktisk. Veldig hyggelig her og vi har kommet for å bli:) Anonymous poster hash: 921b9...3ce
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Først vil jeg si velkommen til Bærum. Hvor i Bærum flytter dere? Om du får mulighet er åpen bhg en god mulighet til å bli kjent med andre. Det arrangeres trilleturer en gang i uka fra Sandvika. Sikkert en del via jobben din også. Anonymous poster hash: 173d4...69a Tusen takk Jeg har ikke funnet noe sted å bo, da jeg nylig har takket ja til jobben. Så jobber med å finne noe passende til oss Takk for gode forslag, blir kanskje litt enklere å finne noe når vi kommer oss nedover. Jeg er også innflytter i Bærum:) Vi er ganske mange faktisk. Veldig hyggelig her og vi har kommet for å bli:) Anonymous poster hash: 921b9...3ce Så betryggende å høre, håper jeg har tatt et godt valg HI Anonymous poster hash: 78693...8bb
duracellmamma Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Hei 😃 vi er også innflyttere i Bærum, nærmere Sandvika, kjenner ikke så mange her så hadde vært flott å bli kjent med noen
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Jeg er 25 år og fra Bærum Venter barn. Du blir fort kjent med andre foreldre gjennom barnehagen og kollegaer på jobb. Det er også en god del aktiviteter å melde seg på spesielt når du er så ung. Anonymous poster hash: f9708...df7
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Innflytter jeg også. Flott kommune å bo og vokse opp i, faktisk den beste! Anonymous poster hash: 82760...0a7
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 Strengt tatt så er det vel flest innflyttere i Bærum. Koselig kommune kort vei til marka og Oslo. Anonymous poster hash: 173d4...69a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå