Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Jeg ønsker meg et barn til, men synes det er litt dilemma mellom å gjøre lure valg på jobb og finne rett tid for barn. Jeg er 36 år og tiden går jo fort fra meg. Skal inn i en 3-årig prosjekt-stilling nå, men regner med jeg mister det prosjektet hvis jeg kludrer det til med permisjon. Dvs jeg vil jo få jobbe frem til evn barn, men vil jeg ha rett på å komme tilbake etter 1 år? Skulle gjerne hatt fast jobb og alt på stell, men tiden løper litt fra meg nå. Har barn fra før så burde kanske slå meg til ro med det, men ønsker meg en til.. Så: Starte prøving (mtp at det kan ta tid pga alder) eller prioritere prosjekt og evn prøve om et par-tre år?.. Anonymous poster hash: b060b...8f0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Starte prøving. Det "passer" aldri å få barn, så hvorfor ikke "bli ferdig" med det? Anonymous poster hash: f5c49...81b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Jeg er 38 år og begynte prøvinga på nr 3 for 7-8 mndr siden. Syklusen er ikke lang nok og alt ser mørkt ut. Skulle ikke ventet så lenge Anbefaler deg å ikke vente. Anonymous poster hash: e5b5a...c07
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Pga alderen din, så ville jeg hoppet på prøvingen! Du har ikke tid å miste om du skal få en baby igjen og det kan ta lang tid.. Hadde vært annerledes om du var 20år.. Anonymous poster hash: 1ad4b...a30
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Hva er viktigst, livet eller jobben? Livet ditt, håper jeg du svarte. Da vet du hva du bør gjøre. Spør du meg kan ikke 3 års prosjektarbeid stå i veien for et barn du skal ha resten av hele livet ditt. Ikke har du tid til å vente heller, så her er det bare å hoppe i høyet. Anonymous poster hash: d3c2e...598
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå