Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Hva ville dere gjort dersom dere oppdaget et toppløsbilde av en blond dame som bakgrunn på mobilen hans? Han er ca 17 år.. Er det forkastelig eller 'normal' tenåringsgreie? Anonymous poster hash: 01a31...b3d
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Tenker at det er normalt, men siden jeg er mor ville sagt at det var smakløst og bedt han om å bytte. Anonymous poster hash: 7ad68...cd1
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Hadde vel kommentert det. Ikke noe mer.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Hadde nok kommentert det, men ikke laget noe big deal utav det. Det er ganske så normalt, jobber med ungdommer i den alderen. Anonymous poster hash: 8ce2b...9da
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Normalt og jeg ville ikke lagt meg opp i det, hans mobil. Anonymous poster hash: 4fba4...061
HvittHus Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Hadde nok ikke klart annet enn å mobbe sønnen litt for et slikt bilde, men ikke gjort noe mer enn det.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Hadde det stilt seg annerledes dersom dere også hadde små barn? De rører ikke telefonen hans, for den er nærmest limt fast i handa hans. Anonymous poster hash: 01a31...b3d
HvittHus Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 Hadde det stilt seg annerledes dersom dere også hadde små barn? De rører ikke telefonen hans, for den er nærmest limt fast i handa hans. Anonymous poster hash: 01a31...b3d Nei det hadde ikke stilt seg annerledes. Hvorfor skulle det det? Unge menn er opptatt av kropp og sex. Hvis dette er det verste man finner på telefonen hans, så er det uproblematisk i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #9 Skrevet 2. mars 2015 Hadde det stilt seg annerledes dersom dere også hadde små barn? De rører ikke telefonen hans, for den er nærmest limt fast i handa hans. Anonymous poster hash: 01a31...b3d Nei. Anonymous poster hash: a5767...be8
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. mars 2015 #10 Skrevet 2. mars 2015 Hadde det stilt seg annerledes dersom dere også hadde små barn? De rører ikke telefonen hans, for den er nærmest limt fast i handa hans.Anonymous poster hash: 01a31...b3d Nei og jeg ser for meg hans yngre søster frydefult forkynne at bruttern har bilde av dame med puppa ute på telefonen.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #11 Skrevet 2. mars 2015 Helt normalt! Ikke noe å lage styr over Anonymous poster hash: eea61...acd
Gjest Skrevet 2. mars 2015 #12 Skrevet 2. mars 2015 Hvorfor bry seg om dette? Er hans private mobil og gutter er gutter.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #13 Skrevet 2. mars 2015 Begynte å lure på om jeg var helt umoralsk her. Mannen min lagde et helt helvete over et bilde min 17 åring hadde på telefonen. Jeg ertet sønnen min en smule for det og spurte mannen min om ikke han så på sånt da han var 17. Det brøt ut et helvete uten like. Jeg mangler hjerneceller og kan ikke oppdra sønnen min siden jeg ikke tvert ba han om å fjerne bildet. Ble helt satt ut, da dette i mine øyne er en bagatell jeg ellers ikke ville ofret en kalori på... Anonymous poster hash: 01a31...b3d
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #14 Skrevet 2. mars 2015 Gutten har lov til å ha sex så mye han orker, in real life. Og så får man hysterisk anfall av et bilde? Barnemishandling! Anonymous poster hash: c38b8...4e8
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #15 Skrevet 2. mars 2015 Begynte å lure på om jeg var helt umoralsk her. Mannen min lagde et helt helvete over et bilde min 17 åring hadde på telefonen. Jeg ertet sønnen min en smule for det og spurte mannen min om ikke han så på sånt da han var 17. Det brøt ut et helvete uten like. Jeg mangler hjerneceller og kan ikke oppdra sønnen min siden jeg ikke tvert ba han om å fjerne bildet. Ble helt satt ut, da dette i mine øyne er en bagatell jeg ellers ikke ville ofret en kalori på... Anonymous poster hash: 01a31...b3d Er dette seriøst? Hvem tror mannen din at han er?? Det er snakk om en snart myndig mann. Hans liv, hans telefon, hans avgjørelse! Be mannen din ta seg en bolle og tenke seg kraftig om! Anonymous poster hash: eea61...acd
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #16 Skrevet 2. mars 2015 Helt normalt. Mange er jo også seksuelt aktive på den tiden. Ville flirt litt av han men dere kan faktisk ikke bestemme hva han skal ha som bakgrunnsbilde. Anonymous poster hash: c65f9...503
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #17 Skrevet 2. mars 2015 Helt normalt. Mange er jo også seksuelt aktive på den tiden. Ville flirt litt av han men dere kan faktisk ikke bestemme hva han skal ha som bakgrunnsbilde. Anonymous poster hash: c65f9...503 Vel, min mann mener han kan. Og ga klar beskjed om at bildet skulle fjernes straks... Anonymous poster hash: 01a31...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå