Gå til innhold

Treåringen har fått en iPad til 6000 kr idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo helt sykt. Ikke jeg som har kjøpt, og ikke har jeg økonomi til det selv engang.. Men hyggelig.

Anonymous poster hash: 310a3...baf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Perler for svin... Uten sammenligning for øvrig.

Anonymous poster hash: 25758...016
Skrevet

Oi, også jeg som syntes det var litt voldsomt at min 3-åring så og si har adoptert min ipad til 3000,-. :P Er de veldig mye bedre når de koster så mye? Og har det betydning for en 3-åring?

Bare lurer altså, kritiserer ikke, jeg har ikke greie på det og aner ikke hva jeg skal bruke en ipad til. Det er derfor det er blitt sånn at min kun brukes av sønnen min. Han er mye flinkere til å finne frem på den enn meg. ;)

Anonymous poster hash: 531ac...09d
Skrevet

Oi, også jeg som syntes det var litt voldsomt at min 3-åring så og si har adoptert min ipad til 3000,-. :P Er de veldig mye bedre når de koster så mye? Og har det betydning for en 3-åring?

Bare lurer altså, kritiserer ikke, jeg har ikke greie på det og aner ikke hva jeg skal bruke en ipad til. Det er derfor det er blitt sånn at min kun brukes av sønnen min. Han er mye flinkere til å finne frem på den enn meg. ;)

Anonymous poster hash: 531ac...09d

Litt på samme måte her også. Vi har både Mac og iPhone, så iPad blir ikke brukt av voksne derfor er den på en måte ungene sin. Men de kan ikke bruke den som de vil likevel.

Anonymous poster hash: 13ed4...fcd

Skrevet

Her har vi voksne ipad som barna får bruke meget begrenset. Femåringen får bruke den et kvarter daglig, en halvtime i helgene. Sitter han lenger enn det med den blir han frekk og sur, så det er bare ikke aktuelt.

Anonymous poster hash: abc49...d7f
Skrevet

Hvorfor så dyr? Eller har du ikke fått forklaring. Ipader knuser lett, egen erfaring, så lurt å ha skikkelig gummideksel laget til barns bruk.

Skrevet

Her har ungene og ipad til nesten 6000,den har smelt i golvet mangen mangen ganger men har ikkje blitt ødelagt.e heilt mållaus over kor mykje den tåler..barn fra 2-7 år

Anonymous poster hash: 0bc72...cb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...