Gå til innhold

Leirskole og sengevætere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med å sende barn som er sengevæter på leirskole?

Det går veldig opp og ned i forhold til uhell og det er umulig å spå hvordan det vil gå de nettene 6 klassingen skal på leirskole.

Noen som har erfaring med dette og hvordan løste dere det?

Anonymous poster hash: 054b1...c4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med læreren! Han/ hun vil kunne gi deg råd. Snakk med barnet ditt og si at han gir beskjed til romkameratene om at han liker å dusje på morgenen. Be han ta med håndkle, truse eller morgenkåpe ved senga. Husk skift til senga. Håper det går bra!

Skrevet

Jeg har hørt at dekan få eget rom også. Men i noen tilfeller/skoler/elever så kan det fort bli en "mistanke" om hvorfor h*n har eget rom og kan føre til erting/mobbing. Men det er bare min erfaring. Håper h*n får en fin tur :-)

Anonymous poster hash: 5e8fb...d80
Skrevet

Snakk med læreren eller direkte med leirskolen så bør de kunne hjelpe til så dette går fint!

Skrevet

Kanskje sende med tena-truser el.l.? Tipse barnet om å bruke bleie-trusene på natta. Skifte diskret på badet før leggetid.

Det kan være utfordrende å skjule trusene også, men mindre synlig enn evnt skifte på hele senga!

Anonymous poster hash: f61e7...7af

Skrevet

Jeg var sengevæter da jeg var på den alderen. Hadde faktisk med meg bleie på leirskole, og skjulte det under pysj. Tok den på i senga etter at vi hadde lagt oss. Jeg hadde en liten sekk/bag med diverse blader og lignende, og den lå "tilfeldigvis" i senga... Nå gikk det ikke galt mens jeg var på leirskolen heldigvis, men det tror jeg faktisk var fordi jeg slappet av siden jeg hadde bleie på... Å skifte på senga syns jo i hvert fall!

Anonymous poster hash: ee57c...29f
Skrevet

Skift i soveposen

Anonymous poster hash: 04bc8...dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...