Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Noen som har erfaring med å sende barn som er sengevæter på leirskole? Det går veldig opp og ned i forhold til uhell og det er umulig å spå hvordan det vil gå de nettene 6 klassingen skal på leirskole. Noen som har erfaring med dette og hvordan løste dere det? Anonymous poster hash: 054b1...c4a
Evab Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Snakk med læreren! Han/ hun vil kunne gi deg råd. Snakk med barnet ditt og si at han gir beskjed til romkameratene om at han liker å dusje på morgenen. Be han ta med håndkle, truse eller morgenkåpe ved senga. Husk skift til senga. Håper det går bra!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Jeg har hørt at dekan få eget rom også. Men i noen tilfeller/skoler/elever så kan det fort bli en "mistanke" om hvorfor h*n har eget rom og kan føre til erting/mobbing. Men det er bare min erfaring. Håper h*n får en fin tur :-) Anonymous poster hash: 5e8fb...d80
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Snakk med læreren eller direkte med leirskolen så bør de kunne hjelpe til så dette går fint!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Kanskje sende med tena-truser el.l.? Tipse barnet om å bruke bleie-trusene på natta. Skifte diskret på badet før leggetid. Det kan være utfordrende å skjule trusene også, men mindre synlig enn evnt skifte på hele senga! Anonymous poster hash: f61e7...7af
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Jeg var sengevæter da jeg var på den alderen. Hadde faktisk med meg bleie på leirskole, og skjulte det under pysj. Tok den på i senga etter at vi hadde lagt oss. Jeg hadde en liten sekk/bag med diverse blader og lignende, og den lå "tilfeldigvis" i senga... Nå gikk det ikke galt mens jeg var på leirskolen heldigvis, men det tror jeg faktisk var fordi jeg slappet av siden jeg hadde bleie på... Å skifte på senga syns jo i hvert fall! Anonymous poster hash: ee57c...29f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Skift i soveposen Anonymous poster hash: 04bc8...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå