Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 ? En som vil ha meg med å leke hele tiden , kjenner ikke alltid det et like gøy å sitte i lange tider .hvordan har dere det om ettermiddgene ang det ? Anonymous poster hash: df2c2...945
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Blir nok ikke mer enn et kvarter om dagen i snitt her, og omtrent like mye for faren. 3-åringen er stort sett fornøyd, men jeg merker at de gangene jeg er med og leker litt ekstra, så blir det ofte mer mas etterpå. Kanskje et tegn på at jeg vanligvis leker for lite med ham? Anonymous poster hash: 550c9...17a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Hvor mye sitter dere OG leker.... Anonymous poster hash: 980f6...88c
Elsker livet Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Har knapt nok lekt med barna. Kan lese bok, vise noe på youtube, se film, pussle, gå tur, lage mat osv. men leke med leker har jeg nesten ikke gjort.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Ingenting. Gjør selvsagt flere ting med barnet, men ikke leke. Anonymous poster hash: f6c51...97c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Lite egentlig. Han har blitt veldig flink til å leke alene å flere ganger når jeg spør om jeg skal leke med han så svarer han: "NEI mamma! Sitt i sofaen du!" sier han med streng stemme Syns leking er veldig kjedelig så gjør ikke meg noe. Når det passer han å leke med meg så kommer han gjerne å spør om jeg vil være med å leke,å da svarer jeg ja med mindre jeg holder på med noe jeg må gjøre ferdig først. Anonymous poster hash: 042fc...3db
Puppen og lillemor Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Veldig lite! Gjør masse andre ting sammen - men sitte på gulvet å bygge Lego eller kjøre tog trenger han ikke meg til!
Mamsenoglillegutt Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 Det blir en del. Er opptatt av å ha den fine kvalitetstiden. Det gjør og betyr så uendelig mye for barna, tror jeg. Nå henger jeg ikke over kassen med lego hele tiden. Han leker godt for seg selv, men jeg prøver å hver dag leke sammen med han. Vi gjør mye andre ting som å lage mat sammen, tømme oppvaskmaskinen sammen, går turer, vasker sammen, dekker bordet, leser bøker, bygger togbaner og lego etc. Han syntes det er kjekt å være med på det jeg gjør. Mye ute å går turer, sykler, leker i sandkassen. Da sitter jeg og lager sandslott og kjører biler i sanden Varierer hvor flink jeg er. Siden jeg kun har ett barn jeg er alene med, så blir vi veldig mye tid på å leke sammen med han i helgene. I ukedagene blir det stort sett å lage middag, rydde, bade, lese litt bøker, kanskje leke litt på gulvet. Så leker han mye alene mens jeg ordner ting som må ordnes. Han er flink å leke selvstendig, men jeg merker hvor stor pris han setter på at jeg er sammen med han når han leker og er med i leken. Blir nok mer enn 15 min i ukedagene. 30-60 min kanskje?
Englenemine Skrevet 2. mars 2015 #9 Skrevet 2. mars 2015 Leker en god del ja. Liker det , hyggelig og fint å få oppleve den morsomme leke siden dems. Sier mye artig og 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå