Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 At det er mulig å kjøpe alkohol? Eller at brudeparet spanderer alkohol? Anonymous poster hash: bf84d...796
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Gratis drikke! Anonymous poster hash: 0f62e...7a3
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Gratis drikke hele kvelden. Anonymous poster hash: 13cb9...3de
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 At brudeparet betaler all alkohol og noen vil benytte anledningen til å drikke med begge henda. To-tre bonger pr snute, og betale selv etterpå er en mye bedre løsning. Anonymous poster hash: 284e8...4ee
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Gratis drikke, gjester tar ikke med drikke selv. Anonymous poster hash: d1a5c...6cf
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Det var det jeg trodde. Må bare le, har akkurat vært i et bryllup der brudeparet mente at åpen bar betø at en kunne kjøpe drikke til gjestenes store overraskelse. Og som om det ikke var nok måtte alle gjestene har 2 overnattinger for å kunne komme. Anonymous poster hash: bf84d...796
Ileus Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Åpen bar kan bety at dere må kjøpe selv. Fri bar betyr vel at alt er gratis for gjestene.
Jezebel Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 At brudeparet betaler all alkohol og noen vil benytte anledningen til å drikke med begge henda. To-tre bonger pr snute, og betale selv etterpå er en mye bedre løsning. Anonymous poster hash: 284e8...4ee Det kommer vel strengt tatt helt an på hva slags folk man inviterer. Vi hadde åpen bar og ingen av gjestene drakk seg dritings.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #9 Skrevet 2. mars 2015 At brudeparet betaler all alkohol og noen vil benytte anledningen til å drikke med begge henda. To-tre bonger pr snute, og betale selv etterpå er en mye bedre løsning. Anonymous poster hash: 284e8...4ee Det kommer vel strengt tatt helt an på hva slags folk man inviterer. Vi hadde åpen bar og ingen av gjestene drakk seg dritings. Det gikk veldig fint i vårt bryllup og:) Veldig stusselig å måtte kjøpe drikken i et bryllup. Anonymous poster hash: 9b18b...f2e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #10 Skrevet 2. mars 2015 Åpen/fri bar betyr at man får all drikke gratis. Brudeparet betaler. Anonymous poster hash: 6a19a...9f9
*Miss Marple* Skrevet 2. mars 2015 #11 Skrevet 2. mars 2015 Åpen bar betyr at man kan kjøpe alkohol, fri bar betyr gratis drikke til alle hele kvelden. Er nok ikke brudeparet som har feil her.
Elsker livet Skrevet 2. mars 2015 #12 Skrevet 2. mars 2015 Trodde det betydde at det var mulig å bestille drikke, men det sier ikke meg helt sikkert om man må betale selv. Vi hadde forresten fri flyt, det vil si et bord med all mulig drikke der gjestene måtte mikse/forsyne seg selv. Alle kunne stå på føttene og ingen spying i buskene, så det gikk helt fint.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 2. mars 2015 #13 Skrevet 2. mars 2015 Her kommer det an på hvordan man tolker ordet "åpen". Som du ser, mange ville tolket det som fri tilgang på gratis drikke, mens andre ville tolket det som åpen bar der man kjøper drikke. Jeg tolker det som åpen bar der man kan kjøpe alkohol. Ev. som en annen sa, noen bonger og kjøpe selv hvis man vil ha mere. Jeg ville aldri gått for fri bar, med ubegrenset tilgang på gratis alkohol, nettopp fordi man tror man kjenner folk, men så er det sorte får i de fleste saueflokker.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #14 Skrevet 2. mars 2015 Åpen bar = en bar som er åpen hvor du kan kjøpe deg drikke om du ønsker. Fri bar = også en åpen bar, men der kan du be om det du ønsker uten å måtte betale. Anonymous poster hash: 428c2...b32
Stridsmøy Skrevet 2. mars 2015 #15 Skrevet 2. mars 2015 Vi hadde fri bar, gratis for alle. Men vi hadde faktisk et par bartendere bak bardisken under hele festen. Fullstendig fri flyt hvor gjester forsyner seg sjøl kan gå veldig dårlig. Litt som å sette bukken til å passe havresekken.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #16 Skrevet 2. mars 2015 Hos oss ville åpen bar bety at all drikke er gratis ihvertfall. Anonymous poster hash: 0a32c...c96
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #17 Skrevet 2. mars 2015 Der jeg kommer fra betyr det at alt av drikke er gratis. Hadde blitt veldig overrasket om jeg skulle betalt selv da. Anonymous poster hash: c4f5f...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå