Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Andre her som har opplevd det? Våknet i går, og kjente at den ene puppen var ekstra øm, og når jeg kjenner ekstra godt etter, ( kjennes det litt sånn muskulært ut ) helt ytterst på siden av puppen. Anonymous poster hash: c6f75...06b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Jeg er ikke gravid, og venter ikke mensen før i underkant av to uker ca. HI Anonymous poster hash: c6f75...06b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Mer konkret, kan det være ca. 1 uke siden el, så da er vel tanten her i starten av neste uke. Ingen andre her som opplevd å være øm på siden - på den ene puppen? Og evt. hvis det er opplevd, kan du 7 dere huske hvor lenge det varte hos dere? Tenker vanligvis ikke over dette, og vet at jeg bruker å bli øm på begge to, sånn rett før den kommer. Takker for svar HI Anonymous poster hash: c6f75...06b
Mahem91 Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Høyrepuppen min er ofte øm, rundt EL og like før mens
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Takk for svar Kanskje blir jeg " plutselig " litt ekstra var på det, når jeg kjenner ekstra godt etter HI Anonymous poster hash: c6f75...06b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Det er forresten på den høyre puppen her også. ( Litt sånn på yttersiden, nesten øverst ) HI Anonymous poster hash: c6f75...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå