Gå til innhold

Kroppanmarka i Trondheim? Vs Nardo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å flytte, og vi har sett på Kroppanmarka eller Nardo. Nardo er mer sentralt, mens Kroppanmarka virker veldig koselig, og litt "i byen men utfor byen". 

Hvordan er barnehagene og skolene? :) Noen som har erfaringer?

Anonymous poster hash: 6c73d...e96
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både Steindal (barneskole) og Hoeggen (ungdomsskole) er supre skoler! Ligger litt i overgangen Nardo/Risvollan. 

Anonymous poster hash: 13ec3...960
Skrevet

Det er veldig stor forskjell på prisen da. Det er dyrt å bo på Nardo. Vi bor på Nardo, og det er lite eneboliger å få kjøpt.

Siden vi har barn på skolen, er det ikke enkelt å flytte.

Dere må se litt på hva dere ønsker. Hvor stor bolig dere ønsker, og hvor mye penger dere har å rutte med.

Jeg har bare godt å si om Nardo, men heller ingenting negativt å si om kroppanmarka.

Jeg ville sett litt på skolevei.

Anonymous poster hash: e34b7...a36

Skrevet

Jeg ville helst ha bodd på Nardo om det er kun de to alternativene. Kroppanmarka har vel bare 1.-4. Skole. Da må de over til Sjetnemarka.

Anonymous poster hash: 40a8d...cf1

Skrevet

Nardo 😊

Anonymous poster hash: 581da...d96

Skrevet

Har du sett på Sjetnemarka? Mange koselige hus med hager og mange kjekke folk. Fine fritidstilbud til ungene og god skole. Litt som en liten landsby i byen. I tillegg er det kort vei til City syd.

Anonymous poster hash: 23daa...c48

Skrevet

Ville også sett på Sjetnemarka. Der er det rekkehus, tomannsboliger og eneboliger med romslige tomter og det er forholdsvis billig der. Kroppanmarka hører til Sjetne idrettslag og Sjetne skole fra 5klasse. Kroppanmarka har mye tettere bebyggelse enn Sjetnemarka så spørs jo litt hvordan man vil bo.

Anonymous poster hash: d893b...f03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...