Gå til innhold

Bytte etternavn og fornavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren skal bytte fornavnet og etternavnet. Jeg forstår godt at han vil bytte fornavnet - det er grisestygt for å være helt ærlig. Men han ønsker også å bytte etternavn.

"problemet" er at ungen vår har hans etternavn. Kan vi bytte på hennes? Det vil også bli nødvendig å bytte mellomnavnet hennes. Hun heter "olasdatter" til mellomnavn. Blir jo litt merkelig hvis hun beholder det navnet når far heter plutselig "per" til fornavn :P

Noen som vet? 

Anonymous poster hash: 0a83f...d2c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hans navn i utgangspunktet var så jævlig, hvorfor i all verden gni det inn ved å kalle datteren "...datter"?

Anonymous poster hash: 513f0...ec8

Skrevet

Hvis hans navn i utgangspunktet var så jævlig, hvorfor i all verden gni det inn ved å kalle datteren "...datter"?

Forklarte meg litt uklart. Han har to navn til fornavn, er komboen som er ille. Hun fikk det ene navnet som var "best".

HI

Skrevet

Hvis hans navn i utgangspunktet var så jævlig, hvorfor i all verden gni det inn ved å kalle datteren "...datter"?Anonymous poster hash: 513f0...ec8

Forklarte meg litt uklart. Han har to navn til fornavn, er komboen som er ille. Hun fikk det ene navnet som var "best".HI Anonymous poster hash: 0a83f...d2c

Haha, ok. Kjip situasjon :P Hva med å bare fjerne mellomnavnet hennes og ta et felles etternavn? Spørs jo litt på alderen hennes da, hvor "knyttet" hun er til navnene sine..

Skrevet

Hvis hans navn i utgangspunktet var så jævlig, hvorfor i all verden gni det inn ved å kalle datteren "...datter"?Anonymous poster hash: 513f0...ec8

Forklarte meg litt uklart. Han har to navn til fornavn, er komboen som er ille. Hun fikk det ene navnet som var "best".HI Anonymous poster hash: 0a83f...d2c

Haha, ok. Kjip situasjon :P Hva med å bare fjerne mellomnavnet hennes og ta et felles etternavn? Spørs jo litt på alderen hennes da, hvor "knyttet" hun er til navnene sine..

Hun er straks 5. Har snakket med henne litt om det, men da bare flirer hun høyt og sier; "nånei du mamma" ;) hihi. Men tror ikke helt hun skjønner hva vi mener :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...