Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Så artikkel for disse i et ukeblad i dag. Har dere erfaring med de? Anonymous poster hash: 8f0f4...8b5
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Vi trenger nok litt mer informasjon for å kunne svare. Hva mener du? Anonymous poster hash: db40d...8f4
Gjest flykræsj Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Har erfaring med kaffe og konjakk. Svart kaffe og en deilig XO etter en bedre middag. Kanskje ikke helt det du er ute etter?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 I et ukeblad så jeg i dag om disse tablettene. De var eu godkjente og bla bla. Type slanketabletter. Med krom og diverse. Flere norske leger gikk gode for de. Hi Anonymous poster hash: 8f0f4...8b5
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Har erfaring med kaffe og konjakk. Svart kaffe og en deilig XO etter en bedre middag. Kanskje ikke helt det du er ute etter? Åh, det fikk jeg lyst på nå!!! Hele pakka - en bedre middag, kaffe, en ordentlig god konjakk og mørk sjokolade til. Sukk!!! *drømme meg bort* (Kan ikke drikke alkohol for tiden selv om jeg ikke er gravid eller ammer.) Enda bedre - middag, kaffe, konjakk, sjokolade sammen med en god mann... *drømmer meg enda mer bort* Anonymous poster hash: 69599...cc0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 I et ukeblad så jeg i dag om disse tablettene. De var eu godkjente og bla bla. Type slanketabletter. Med krom og diverse. Flere norske leger gikk gode for de. Hi Anonymous poster hash: 8f0f4...8b5 Er ikke konjakk-rot du tenker på? Vet det er et slankeprodukt. Har ikke erfaring med det. Anonymous poster hash: 69599...cc0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #9 Skrevet 2. mars 2015 I et ukeblad så jeg i dag om disse tablettene. De var eu godkjente og bla bla. Type slanketabletter. Med krom og diverse. Flere norske leger gikk gode for de. Hi Anonymous poster hash: 8f0f4...8b5 Er ikke konjakk-rot du tenker på? Vet det er et slankeprodukt. Har ikke erfaring med det. Anonymous poster hash: 69599...cc0 Jo, det var det også i den. Hi Anonymous poster hash: 8f0f4...8b5
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #10 Skrevet 2. mars 2015 Har sett reklamen du sikter til, men tenker at dette er vel akkurat samme ulla som alle de andre overbevisende slanke tablettene som finnes på markedet..... Null vits å bruke en krone på, bare tull! ! Anonymous poster hash: 705e7...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå