Gå til innhold

Årets influensa, hvordan har dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg regner med at vi er flere i samme båt? Her kom feberen i full fart, i løpet av en halvtime. Vondt i øynene og i kroppen. Varte noen dager og så en nesten feberfri dag før det var full feber igjen. Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var kjempe dårlig i 14 dager. Husker nesten ikke noe fra den første uka. Aldri vært så syk noen gang. Henger litt i enda med verking i kroppen.

Anonymous poster hash: 44f90...08b

Skrevet

Jeg var kjempe dårlig i 14 dager. Husker nesten ikke noe fra den første uka. Aldri vært så syk noen gang. Henger litt i enda med verking i kroppen.

God bedring!
Skrevet

Vet ikke om det er influensa, for jeg har veldig lav feber. Men jeg har potte tette bihuler, til å grine av, sprenger så i hodet at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Hoster i tillegg til jeg spyr.. HATER å være syk!!

Må også si at familien viser med tydelighet at jeg bare er husets slave: ungene krangler, hyler og hopper på meg, og driter fullstendig i at jeg er dårlig. Mannen måtte jeg dytte ut av sengen for å få han til å stå opp med ungene i helgen. Og mens jeg badet i snørr og øynene svømte i feber, kommer han og ber om hjelpe til bæring av noe tunge greier ut i bilen... (og det kan fint vente et par dager) WTF??

Anonymous poster hash: 4de60...55d

Skrevet

Er hjemme med sykt barn. Så kom feberen, hoster og har vondt i alle muskler og ledd. Tror jeg aldri har hatt influensa, så vet ikke om det er den som er på vei. Føler meg helt dritt, jobber heller 40 dager i strekk enn å være hjemme nå.

Anonymous poster hash: d8a4f...e2c

Skrevet

Jeg lå rett ut i en og en halv uke. Hadde HØY feber av og på + vondt overalt. Den satt lenge i kroppen. Det er bare å krype under dynen og la det gå sin gang.

God bedring, Amadine :)

Skrevet

God bedring!

Takk og god bedring til deg og. Til høsten skal jeg ta influensa vaksine. Ble lagt inn 2 dager på sykehus pga dehydrering. De mente jeg ikke kunne risikere en slik omgang igjen.

Skrevet

Her har bare minstemann hatt det. Fra frisk og fin til 40,5 i feber på under en time. Vondt i mage, såre muskler. Som hos deg, HI, satt feberen i noen dager (tror det var fem), ble så litt bedre, for deretter å bli brått dårligere igjen. Varte 11 dager. Den lille kroppen var helt utmagret etterpå.

Skrevet

Gutten på 5 hadde det, tror jeg. 39 i feber plutselig og så en stund feberfri neste dag før den steg til 41 dagen etter. Varte i 5-6 dager. Vondt i magen, hodet og forskjellige steder på kroppen (som jeg tror var såre muskler) Litt tett nese og hoste. 

Anonymous poster hash: b7437...640
Skrevet

Jeg er vaksinert. Frisk som en fisk :)

Anbefales :)

Anonymous poster hash: 77cb6...62c
Skrevet

Er bare begynnelsen dette, den store smittebølgen er på vei!

Årets influensa er ille! Og mange får lungebetennelse i tillegg.

Anonymous poster hash: af256...cef

Skrevet

Å nei, trodde influensaperioden var over, jeg! 

Sønnen min hadde høy feber i en uke, bare snørr ellers. Var hos legen og det var et virus. Men han hadde en fantastisk allmenntilstand. Kanskje det var influensa allikevel? De andre i familien som ble smittet fikk ikke like høy feber, og det varte mye kortere. 

Anonymous poster hash: cfa81...63a
Skrevet

Det var forkjølelse, ikke influensa..

Skrevet

For jeg regner med at vi er flere i samme båt? Her kom feberen i full fart, i løpet av en halvtime. Vondt i øynene og i kroppen. Varte noen dager og så en nesten feberfri dag før det var full feber igjen. Noen som kjenner seg igjen?

Akkurat det samme her :'( god bedring

Anonymous poster hash: fca91...457

Skrevet

Legen min snakket om at det gikk en annen (!) influensa - i tillegg til sesonginfluensaen. Dette er visst en variant som man ikke kan vaksinere seg mot :P

Skrevet

Legen min snakket om at det gikk en annen (!) influensa - i tillegg til sesonginfluensaen. Dette er visst en variant som man ikke kan vaksinere seg mot :P

Jeg leste her en dag ar det er 3 forskjellige typer der ute nå, og vaksinen ikke har effekt på den ene..

Skrevet

Ligger hjemme i dag, har vært dårlig et par dager , men feberen har gått ned nå i dag, så det hjelper på. Tenkte at jeg kanskje er klar for jobb i morgen, men så leser jeg her at folk opplever at feberen går ned for så å plutselig gå opp igjen - krysser fingrene for at det ikke skjer...ellers har jeg vært snørrete og hoster litt.

Anonymous poster hash: 10bfd...d7b
Skrevet

Høg feber, hodepine fra h.... og verking i alle bein Som Finst i kroppen, grusomt smertefullt. . Kan ikkje huske sist eg hadde så Vondt. .. for meg som fikk rier i beina så kan eg samenligne det med det.. Natt til lørdag var det så vondt at det var like før eg ringte ambulansen så dei kunne gi meg morfin. .. I dag er feber borte, hodepinen er borte men verker fortsatt i kroppen men langt i fra så vondt det var natt til lørdag.. God bedring alle sammen. . Vil tru at denne er noke en av dem andre type influensa for eg har aldri vert borti noke så grusomt på lenge. .

Skrevet

Det kom brått på meg en kveld. Verk i alle ledd og skyhøy feber. Lå strekk ut med feber og verk i 9 dager. Hadde lungebetennelse i tillegg. Etter de 9 dagene i seng, ble jeg feberfri, men var langtfra frisk. Svimmel, kvalm og som i ørska. Greide ikke å gå på arbeid på to uker. Har vært i arbeid noen dager nå, men kjenner meg fortsatt kraftløs.

Anonymous poster hash: 7d403...7bd

Skrevet

Jeg leste her en dag ar det er 3 forskjellige typer der ute nå, og vaksinen ikke har effekt på den ene..

Han er inne på noe. Det er en ny mutert variant som er i tillegg til influensa a,b og svineinfluensa

Skrevet

Jeg var frisk da jeg satte på filmen og i løpet av filmen ble jeg skamdårlig. Over 40 i feber og verk i hodet og kropp. 

Jeg hadde ca 40 i feber i halvannen uke og beveget meg bare ut av sengen når jeg måtte på do. Har ikke vært så syk siden kyssesyken for ørten år siden.

Er ca 1 mnd siden jeg ble syk og er fremdeles redusert i formen. Det gynger når jeg går og jeg svimler fælt. Føles som jeg har vært på en båt i lengre tid :P Dette gjør at jeg er en del kvalm, men ikke sånn at jeg kaster opp heldigvis.

Håper jeg snart er 100% igjen. Jeg vil ha energien min tilbake!

Influensaen varer visst ekstra lenge i år.

Anonymous poster hash: 2d8fc...c65
Skrevet

Så godt å lese at det ikke bare var meg. Jeg ble plutselig så sliten en dag. Så begynte det å verke noe helt vilt i ryggen og ned mot bekkenet. Like vondt som da jeg hadde bekkenløsning og gikk høygravid.

Jeg har aldri opplevd maken. Så kom feberen i tillegg - rundt 39 da jeg målte. Deretter en hodepine fra et visst mørkt sted. 

Nå - etter fem dager begynner det å lysne litt. Huset er bomba og jeg har beodra min slappedask av en mann om å få rydda opp! Det er ikke min jobb når jeg blir frisk :)

Anonymous poster hash: 955af...e5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...