Gå til innhold

Har nettopp spist fire big Mac menyer på Mc'ern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nomnomnom. Gøy å være tjukk og glad 😊😊

Anonymous poster hash: b7538...83e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint for deg?

Anonymous poster hash: 9ba1b...23d

Skrevet

Spørs om d er like gøy når du får hjerteinfarkt....

Anonymous poster hash: 50fb6...40f

Skrevet

4??

Anonymous poster hash: 15faf...a29

Skrevet

Det tristeste er vel egentlig det at du blir glad av å spise Mac´ern "mat". Jeg får oppriktig dårlig samvittighet de få gangene jeg har vært nødt å ta med ungene for å spise på et slikt sted.. 

Anonymous poster hash: a2e92...8fd
Skrevet

Det gjør jeg også, men jeg har bulimi så jeg slipper å bli feit.

Det baller dessverre på seg endel andre problemer da, som hjerterytmeforstyrrelser, ødelagte tenner, konstant halsbrann, forstyrrelser i saltbalansen osv. Ikke noe å trakte etter med andre ord.

Anonymous poster hash: 40fea...d6e

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er imponert, men overrasket hvertfall. Fire?

Her holder det med en plain cheeseburger to ganger i året og det som regel med dårlig samvittighet og mage etterpå.

Anonymous poster hash: a655d...9fb

Skrevet

Gravid? det er uansett forferdelig mye mat.. Hvordan får du plass? Hadde jeg ikke vært så forbanna redd for å bli feit så ville jeg nok kjøpt meg en stor meny der + en sjokolademilkshake og kooosa meg med det! :D

Anonymous poster hash: c1681...05b
Skrevet

Fire?? Er det faktisk mulig?

Anonymous poster hash: bef22...fae
Skrevet

Jeg regner med at dette er tull? Ingen klarer vel å dytte i seg fire menyer??? Flere år siden jeg spiste på mc'ern, drittmat.

Anonymous poster hash: a5b7a...cb9

Skrevet

Det tristeste er vel egentlig det at du blir glad av å spise Mac´ern "mat". Jeg får oppriktig dårlig samvittighet de få gangene jeg har vært nødt å ta med ungene for å spise på et slikt sted..  Anonymous poster hash: a2e92...8fd

nødt til å ta med ungene? :D bestemmer du ikke over ditt eget liv?

Skrevet

4 stykker... det hadde jeg glatt klart ;) Nammm, jeg synes både burger king og mc.donalds er kjempegodt :D 

Skrevet

Det tristeste er vel egentlig det at du blir glad av å spise Mac´ern "mat". Jeg får oppriktig dårlig samvittighet de få gangene jeg har vært nødt å ta med ungene for å spise på et slikt sted.. Anonymous poster hash: a2e92...8fd

nødt til å ta med ungene? :D bestemmer du ikke over ditt eget liv?

Haha :P Jo men vi er ofte ute og reiser. Hva gjør man da når ungene er sultne og det eneste som finnes i mils omkrets er Mac'ern? ;) Men jeg har lært meg å sjekke slikt på forhånd. Så stopper vi heller litt før slik at vi slipper å spise slik "mat".

Skrevet

Dere hysteriske, en gang i blant er da greit! 4?? Det er jo sinnsykt, spyr nesten av tanken. Nei tror jeg ikkeno på 😊

Anonymous poster hash: ee545...cc7

Skrevet

Jeg elsker MC donalds mat. Ikke får jeg dårlig samvittighet heller. Jeg spiser som regel alltid skikkelig god mat, men av og til koser vi oss på MC donalds. Kjempegodt! Softis med sjokolade til dessert er et must. Ikke noe problem det vel? Vi er mye i aktivitet og ingen av oss har problem med vekten. Ikke så farlig med det man bare gjør av og til.

Anonymous poster hash: f43e6...28b
Skrevet

Tristeste?

Er det virkelig ett ord?

Anonymous poster hash: b101e...314
Skrevet

Det tristeste er vel egentlig det at du blir glad av å spise Mac´ern "mat". Jeg får oppriktig dårlig samvittighet de få gangene jeg har vært nødt å ta med ungene for å spise på et slikt sted.. 

Syns det sier meg om deg som får dårlig samvitighet av å spiser der av og til.

Er da ikke noe å ha dårlig samvitighet for det!

Er helt normalt å innimellom gå på sånne steder å spise!

Snakk om  å være hysterisk..

Skrevet

Jeg spiser McDonald's en sjelden gang og synes det er ganske så godt. Men fire menyer... er det normal mengde mat for deg? Jeg bryr meg fint lite om hvordan du ser ut, men dette er jo farlig for deg...

Anonymous poster hash: eea25...532

Skrevet

Haha. Det er et ganske talentløst troll på ferde her for tida. Skjønner ikke at folk gidder å kommentere.

Anonymous poster hash: 04f9c...2ff
Skrevet

Haha. Det er et ganske talentløst troll på ferde her for tida. Skjønner ikke at folk gidder å kommentere.

Hoho! Det komiske er jo at du gjør det selv 😆

Anonymous poster hash: 034f8...d52

Skrevet

Kan ikke du finne deg en en annen hobby en å skrive tull på dette forumet.

Anonymous poster hash: 4f233...579

Skrevet

Hoho! Det komiske er jo at du gjør det selv

Anonymous poster hash: 034f8...d52

Nei, teite lille vesen. Jeg kommenterte ikke innholdet i trollets innlegg, jeg påpeker kun at det er snakk om et troll. Håper ikke du hjelper barn med lekser, så dårlig leseforståelse som du har!

Skrevet

Syns det sier meg om deg som får dårlig samvitighet av å spiser der av og til.

Er da ikke noe å ha dårlig samvitighet for det!

Er helt normalt å innimellom gå på sånne steder å spise!

Snakk om  å være hysterisk..

Har ingenting med hysteri å gjøre ;) Jeg kan godt spise både burger og chips, men det du får servert på mc/burger king smaker jo dritt. Ungene synes heller ikke det smaker godt. Derfor den dårlige samvitigheten ;) Man er ikke automatisk hysterisk selv om man ikke fordrar slik mat :P

Og ja, tristeste er et ord, selvsagt er det det ;)

Skrevet

Æsj er det jeg har å si. Hadde blitt kvalm og gått om jeg hadde sett deg sitte der å trøkke mat inn i det feite trynet ditt med de ekle pølsefingrene dine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...