Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Vi har to flotte sønner, jeg er i permisjon med minste og føler meg som verdens heldigste som har fått disse to guttene. Jeg føler meg ferdig. Det gjør ikke mannen min, han maser og maser om nr.3. I starten fleipet jeg det bort da han tok opp dette med nr.3, "haha, særlig at jeg orker å tenke på det nå" osv.. Så etter hvert kom spørsmålet oftere og oftere, jeg har sagt at jeg føler meg ferdig, men han gir seg ikke. Han har veldig lyst på en til, da får vi tre tette! Jeg føler jeg knuser han når jeg gir beskjed om at nr.3 ikke blir aktuelt.. Tok til og med opp spørsmål om sterilisering, men jeg ser han blir så skuffa. Det er lett for menn å ønske seg flere barn, de må ikke gå gjennom et tungt svangerskap, en smertefull fødsel, nattevåk og amming i lang tid etterpå,legge på seg 20 kg og gå ned det igjen. Sette karrieren på vent. Når jeg sier dette svarer han bare: men det klarer du! Leser ofte tråder om kvinner her inne som lurer på hvordan de skal overtale mannen til nr.3, men jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å få han til å legge dette bak seg og akseptere livet med meg og våre to barn? Noen som har vært i min situasjon? Anonymous poster hash: a2fba...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå