Gå til innhold

Jeg kastet opp, og bare gråter av den overgrepssaken....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så ufattelig grusomt at man ikke kan forstå at det går an! Det er i alle fall veldig godt at sånt avskum blir avslørt og tatt for disse gjerningene! Godt vi har mennesker som klarer å jobbe med slike saker. Det står uendelig stor respekt av dem som har en slik jobb. De er helt uunnværlige i vår gale, gale verden.....

Skrevet

Jeg har kun lest hovedoverskriften, jeg klarer rett og slett ikke lese hele saken. Til det er psyken for ustabil.

Men, jeg skjønner jo hva det går i. Det er så grusomt og umenneskelig! At noen kan bli så onde som disse overgriperne er for meg ubegripelig. Det er så fælt!

Jeg anbefaler deg å ikke lese så mange slike saker om du blir veldig dårlig av det (som meg). Du må verne deg selv for å fungere som person og mamma. Virkeligheten er altfor brutal :(

Anonymous poster hash: 7dac4...cc8

Skrevet

Ja, jeg må unngå slike ting. Det er faktisk det jævligste jeg tror jeg har lest på en god stund. Noe så forferdelig!!! All respekt til de som jobber med det der. Jeg hadde dessverre knekt totalt.... Barns liv er ødelagt, og dessverre stopper det nok ikke her.....

Anonymous poster hash: 225d5...b07

Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan de kan gjøre noe sånt mot så uskyldige små barn. Voldta 2 mnd gammel baby!! Jeg har en gutt på ett år selv og kan virkelig ikke skjønne at de kan gjøre noe så grusomt.

Anonymous poster hash: 7b046...6ba

Skrevet

Hvorfor står det "overgrep" i en setning og "voldtekt" i en annen?

Anonymous poster hash: 0bb76...1c0
Skrevet

Jeg kjenner et intenst hat mot disse personene. Jeg har aldri i mitt liv følt meg så rasende som når jeg leser om overgrep mot uskyldige små barn. Hvordan i helvete klarer noen å gjøre slikt mot sitt eget kjøtt og blod? Hvor sinnsyk kan man bli? Og at folk slipper ut etter endt soning, gang på gang, når det er helt klart at faren for gjentakelse er STOR, seriøst. Norge MÅ få strengere straffer for disse dyrene, de har ingenting ute blant folk å gjøre. 

Anonymous poster hash: 33554...fa6
Skrevet

Jeg håper i slike tilfeller at det finnes et helvete og at de brenner der i evig tid! Jeg håper så inderlig at disse babyene kommer til gode hjem og at de får gode liv til slutt! Jeg orket ikke lese forbi "vodltekt av 2 mnd gammel baby". Jeg har en 2 mnd gammel baby selv og dette er sånt som kan holde meg våken om natta, Fy f#¤%& Jeg SKJØNNER ikke hvordan en mor kan gjøre slikt mot babyen sin!!!!

Skrevet

Å sammenligne disse grusomme monstrene med dyr er en grov fornærmelse mot dyrene. Slike monstre som voldtar sine egne babyer har ikke livets rett. De fortjener ikke bare strengere straff, de fortjener en langsom og smertefull død. Stakkars babyer 😥😥😥

Skrevet

Tråden er moderert etter denne regelen:

Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Husker jeg så en nyhetssak om en overgrepsring da jenta mi, som nå er 12, var bare bitteliten. De viste da et av bildene som var beslaglagt.. Vi fikk se et barn, 4-5 år, som tydelig gråt og hadde ubehag, og et "naglehalsbånd" rundt halsen. Vet ikke om det var jente eller gutt: hadde lys brunt, krøllete hår. Sånn type halvlangt både gutter og jenter kan ha....Vi fikk se bildet helt ned til navlen, resten var sladdet bort til  "diffus tåke":.. Reporteren sa; "dette er et av de mange alvorlige bildene funnet på flere av de pågrepedes PC er av barn enda ikke identifisert. Det viser et barn bli penetrert av en voksen......"

Det bildet har jeg fortsatt mareritt om, og jeg sverget at om mine barn blir utsatt for noe slik så betyr offentlig rettsvesen lite. All verdens penger som "oppreisning" hadde ikke betydd noe. De voksne som hadde gjort det og de voksne som hadde hatt NYTELSE av mine barn på et liknende bilde/film, hadde alle skulle lide resten avlivet og i evigheten etterpå.... Tenker fortsatt på HVORFOR de viste bildet...Uten og gjøre barnet ukjennbarn, men jeg tror seriøst det var for og KANSKJE finne det? Det var internasjonalt dette, så antar det ble vist i alle land saken ble rullet opp? Lurer fortsatt på hva dette barnet gjør i dag.. Lever det, har det fått hjelp, lever det fortsatt som sexslave? Er det ødelagt fysisk? (Psykisk er det jo ikke noe tvil!!!!) Har det tross alt, fått et godt og normalt liv? Prøver og innbille med det siste.....

Etter dette så slår jeg av TV eller blir over sidene i avisen, når det står om slike saker. Det er så forferdelig, samtidig som jeg blir skremt over mine tanker om hevn. Og at jeg lett kunne bli med i en lynsjegjeng....

Anonymous poster hash: 3d51c...a36
Skrevet

Det er ille, men verden blir ikke det minste bedre av at du sitter hjemme og spye eller gråter. Mener du noe med det så engasjerer du deg for å bedre hverdagen og forhindre at andre barn har det vondt.

Anonymous poster hash: f99bb...a33
Skrevet

Jeg har selv vært utsatt for overgrep som barn, og det skjer med mange andre også. Bra at det blir tatt opp i nyhetene slik at folk kan få et lite innblikk i hvordan virkeligheten faktisk er.

Anonymous poster hash: 70048...986

Skrevet

Tråden er nok en gang moderert etter samme regel. Identiteten til de tiltalte er ikke offentliggjort, og alle forsøk på å identifisere noen av de involverte  vil bli slettet som rykter og spekulasjon.

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Grusom sak, blir uvel av de menneskene.

Anonymous poster hash: a2309...62e

Skrevet

Så bra at disse nå blir tatt. Så kan alle som sitter her og vurderer å melde folk til barnevernet fordi de har nugatti på brødskiva til barna ta seg en bolle og slutte å oppta barnevernet med tullesaker.

Anonymous poster hash: d8fa5...082
Skrevet

Det er jo helt syk, da vet man jo hvem det er.

Anonymous poster hash: a2309...62e

Skrevet

Det bilder hørtes HELT grusomt ut!!!! Fy ****...

Jeg merker selv at det hatet mitt koker ganske så sterkt og det er nesten skremmende hvordan tanker man får...

Tenk å sitte på nett og bestille fremtiden til et barn, og foreldre som gjennomfører.

De er ikke foreldre, de er "mordere"! De ødelegger et barns liv!!

Problemet når jeg leser slike fæle saker er at hodet mitt tenker på alt rundt hendelsen, hvordan, hvorfor +++ og det gjør det enda verre!!!

Tenner et lys ikveld for alle barn som må oppleve slike grusomheter❤️ Håper de kan få et liv senere, og at de ikke er (alt for) skadet....

Anonymous poster hash: 225d5...b07

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er nok en gang moderert, denne gangen grunnet ryktespredning/spekulasjoner.

Ved neste regelbrudd vil tråden bli slettet.

Sommerfuggel i vinterland

Skrevet

Har 0 sympati for noen av dem. En av de tiltalte skal ha vært tvunget( vg), men det hjelper lite etter min mening. Da skulle man ha gjort alt for å unngå det om det så var livet som innsats. 

Blir kvalm og uvel av saken. Håper dette er mennesker som aldri slipper ut igjen. Det gjelder alle de tiltalte. 

Hjelper jo lite å sitte inne i 21 år når man driver på med sånt... De kan ikke akkurat bli kurert. På tide med lengre strafferammer slik at vi kan beskytte resten av samfunnet fra slike udyr. Grøssssss

Skrevet

Tråden er nå nok en gang moderert. Denne gangen etter disse regelene:

Oppfordringer til voldshandlinger, eller som forherliger voldsbruk, voldtekt og lignende

Noe som tilrettelegger for eller oppfordrer til brudd på norsk lov.

Tråden blir nå stengt pga gjentatte regelbrudd.

Himmel og hav

Brukermoderator

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...