Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 På hver vår måte er vi vel alle "unormale" eller sprø, ja, skiller oss veldig ut på en slags måte? Hva er din greie? Jeg er (ufrivillig og irriterende) opptatt av at ting skal være riktig. Om noen sier noe som ikke er riktig får jeg rett og slett vondt inni meg. F. eks at noen gjør antakelser til sannheter. På dib er det flere slike gjengangere, da spesielt ang. ME, fibromyalgi og andre diffuse tilstander. Det finnes mye forskning på dette, men det er enda ikke enighet i hva det skyldes. Likevel oppfører folk seg som at de VET sannheten. Mannen min sier innimellom ting som jeg tenker ikke stemmer. Jeg spør da "er du helt sikker på det?". Om han svarer "ja" og det viser seg at han likevel hadde feil, blir jeg skikkelig sur. Man kan jo ikke si at man er sikker på noe når det viser seg å være feil?!? Mannen sier da at "jammen jeg trodde jo det". Og da sier jeg surt "ja, men da må du si at du TROR, ikke at du er sikker!!". Herregud, nå høres jeg vel gal ut😕 En annen rar greie jeg har er at jeg ikke tåler å se barn skade seg, både egne og andres barn. Jeg får oppriktig vondt inni meg og må beherske meg for å oppføre meg "voksent". Jeg trøster, mens jeg gråter inni meg😳 Håper flere kan dele sine sprø sider uten at de får tyn for det Anonymous poster hash: 3c03e...800
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Hehe jeg er som deg på disse punktene, trodde det var helt normalt? Mannen min er også skråsikker på ting der det viser seg i ettertid at han har tatt feil, og jeg mener da virkelig det er ham det er noe "galt" med, og ikke meg som reagerer på dette. Anonymous poster hash: cd71d...956
Giss Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Jeg kan finne på å prate med meg selv. (Jeg ender vel med å være en slik rar og subbende kattedame når jeg blir gammel.... ) Og så ELSKER jeg å leke med kosedyrene sammen med ungene. Lage til stemmer og personligheter. Helt herlig!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Hehe jeg er som deg på disse punktene, trodde det var helt normalt? Mannen min er også skråsikker på ting der det viser seg i ettertid at han har tatt feil, og jeg mener da virkelig det er ham det er noe "galt" med, og ikke meg som reagerer på dette. Anonymous poster hash: cd71d...956 Hehe☺️ Da er jeg ikke alene om å bli irritert på skråsikre menn😉 Jeg pratet engang med en mann (bekjent) som påsto at "et menneske har et visst antall hjerteslag før det dør. Derfor bør man ikke trene for hardt - når man trener øker pulsen, og trener man mye vil man derfor dø tidligere". I stedet for å tenke at "herregud, denne mannen er jo helt på jordet", så måtte jeg bite tennene sammen og gå unna. Jeg blir skikkelig(!) irritert når folk bare sier ting - uten rot i virkeligheten. HI Anonymous poster hash: 3c03e...800
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Jeg kan finne på å prate med meg selv. (Jeg ender vel med å være en slik rar og subbende kattedame når jeg blir gammel.... ) Og så ELSKER jeg å leke med kosedyrene sammen med ungene. Lage til stemmer og personligheter. Helt herlig! Du høres jo helt herlig ut😃 Litt rar er du kanskje, men på en god måte HI Anonymous poster hash: 3c03e...800
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Hehe jeg er som deg på disse punktene, trodde det var helt normalt? Mannen min er også skråsikker på ting der det viser seg i ettertid at han har tatt feil, og jeg mener da virkelig det er ham det er noe "galt" med, og ikke meg som reagerer på dette. Anonymous poster hash: cd71d...956 Hehe☺ Da er jeg ikke alene om å bli irritert på skråsikre menn Jeg pratet engang med en mann (bekjent) som påsto at "et menneske har et visst antall hjerteslag før det dør. Derfor bør man ikke trene for hardt - når man trener øker pulsen, og trener man mye vil man derfor dø tidligere". I stedet for å tenke at "herregud, denne mannen er jo helt på jordet", så måtte jeg bite tennene sammen og gå unna. Jeg blir skikkelig(!) irritert når folk bare sier ting - uten rot i virkeligheten. HI Anonymous poster hash: 3c03e...800 Det verste er når de sier det i en sånn skikkelig belærende tone, sånn "dette har nok ikke du greie på", også oppfører seg som om du er helt latterlig hvis du motsier dem. Mannen min vet riktignok mer enn meg totalt sett, men han burde ha lært seg nå etter 15 år at når jeg først vet noe, da VET jeg det. Og når jeg da får bevist for ham (hver gang) at han tok feil, så trekker han bare på skuldrene. Argh! Anonymous poster hash: cd71d...956
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Hehe jeg er som deg på disse punktene, trodde det var helt normalt? Mannen min er også skråsikker på ting der det viser seg i ettertid at han har tatt feil, og jeg mener da virkelig det er ham det er noe "galt" med, og ikke meg som reagerer på dette. Anonymous poster hash: cd71d...956 Hehe☺ Da er jeg ikke alene om å bli irritert på skråsikre mennJeg pratet engang med en mann (bekjent) som påsto at "et menneske har et visst antall hjerteslag før det dør. Derfor bør man ikke trene for hardt - når man trener øker pulsen, og trener man mye vil man derfor dø tidligere". I stedet for å tenke at "herregud, denne mannen er jo helt på jordet", så måtte jeg bite tennene sammen og gå unna. Jeg blir skikkelig(!) irritert når folk bare sier ting - uten rot i virkeligheten. HI Anonymous poster hash: 3c03e...800 Det verste er når de sier det i en sånn skikkelig belærende tone, sånn "dette har nok ikke du greie på", også oppfører seg som om du er helt latterlig hvis du motsier dem. Mannen min vet riktignok mer enn meg totalt sett, men han burde ha lært seg nå etter 15 år at når jeg først vet noe, da VET jeg det. Og når jeg da får bevist for ham (hver gang) at han tok feil, så trekker han bare på skuldrene. Argh! Anonymous poster hash: cd71d...956 Hehehe! Jeg er så enig! Folk som sier riv ruskende gale ting til deg og attpåtil rister oppgitt på hodet når man motsier dem.. 😣😣 Og det med mannen: Jeg sier det samme til han - sier jeg at jeg er sikker på noe, så er det bombesikkert HI Anonymous poster hash: 3c03e...800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå