Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Jeg aner ikke om en eneste aktivitet vi kan finne på innendørs, jeg har vist fått fullstendig jernteppe. Kan noen hjelpe meg med forslag til noe å finne på? Noe å lage? Tusen millioner takk på forhånd. Hilsen rådvill!!! Anonymous poster hash: f61f5...f89
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Må de være inne? Få på de sko og ta de med ut. Anonymous poster hash: 5c44d...efe
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Lag pizzadeig, finn fram forskjellige ingredienser/ toppings og la alle lage hver sin minipizza. Finn en god film på netflix og spis pizza og se på film. Koselig Eller finn fram all legoen i huset og legg det på spisebordet, bygg i vei. Brettspill, plus-plus, bake kjeks. Anonymous poster hash: 2c377...945
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Ja, de skal være inne. Det er en form for vennekveld organisert av klassen. Begge kjønn. De skal ikke se tv ei heller spise noe usunt. Regler sies det. Noen forslag til påskepynt? Eller noe som ikke koster penger? Pizzaen var en god ide og tas til etterretning. Anonymous poster hash: f61f5...f89
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Male egg er koselig når det nærmer seg påske! Du kan jo la de blåse ut innmaten på noen egg selv, så blir det nok god stemning:) Tegne, male, lage spå. Tegne halen på grisen, stolleken, frys/ danselek, Anonymous poster hash: f1697...3ed
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Så mye idiotisk "skolen" finner på!!?? Lek flasketuten peker på og gjemsel Anonymous poster hash: fafd5...ceb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå