Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Hva har du på deg? Tenkte en casual blazer med noe enkelt under. Og så freshe det opp med et kult smykke? Det er en miljøterapeutstilling. Blir det for formelt? Hva bør jeg passe på? Anonymous poster hash: cdf13...675
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Har hørt at man på passe på alt for korte skjørt og at man bør vær forsiktig med for skrikende farger. Olabukser skal man hvis heller ikke ha, men det er viktig å se an bedriften. Du skal være litt penere enn dem slik at det synes at du har anstrengt deg, men ikke for mye for det er viktig at de ser at du er som dem. Aner ikke hva en miljøterapeut går med, men blazer og smykke er nok innafor.. Anonymous poster hash: 7ba32...b45
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Ikke for kort, ikke for utringet, og ikke for uformelt. Prøv å spiss antrekket litt mot arbeidsplassen. Er det en miljøterapeutstilling et sted hvor fokuset er friluftsliv, kunne du feks spilt på det, mens hvis det hadde vært en stilling på et verksted kledd deg annerledes igjen. Er det arbeidstrening mot næringslivet, spill på det. Mørk bukse, skjorte, og noe fint tilbehør vil passe de fleste steder. Anonymous poster hash: df377...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå