Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har et spørsmål ang disse tingene. Jeg hadde ca 9 kg til overs på kroppen og har nå gått ned nesten 3 kg, altså 6 kg igjen. De kiloene jeg har mistet, har jeg i all hovedsak mistet pga endring i kosthold. Jeg har ikke kommet ordentlig i gang med treningen. Det jeg lurer på er altså, hvis jeg går ned alle 9 kg pga kosthold, men ikke får trent, vil ikke kroppen bli NOE strammere da, kun slankere men fortsatt like slapp? Jeg vil jo tro at en del av kiloene er fett, men jeg ser for meg at jeg ikke vil bli strammere i det hele tatt uten trening. Er det riktig? Anonymous poster hash: 08c3b...fab
3barnsmamma'n:-) Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Hvis du skal stramme opp kroppen etter / i forbindelse med vektnedgang, så ville jeg gått for styrketrening. Å bare slanke seg fører til en mindre kropp, men uten treningen vil du ikke bli fast i fisken ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Jeg har gått ned drøye 20 kg, og brukte flere år på det. Likevel har ikke huden klart å følge etter. Har trent litt, men ikke nok. Og nå sitter jeg med en hud som er er par nummer for stor for kroppen.. Er under 30, og ser ut som 70 i bikini.. Tren styrke! Anonymous poster hash: 44007...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå