Gå til innhold

Han sender meg aldri meldinger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har bodd sammen de siste to årene, men han flyttet hjem til sin hjemby pga et godt jobbtilbud (jeg overtalte han til det). Jeg vet at han trives godt pga gamle venner som han igjen omgåes med. Samtidig vet jeg at han er utrolig glad i meg.

For litt over 2 år siden, var han i militæret og jeg så han 4 ganger i året. Han lovet at han skulle bli flink til å sende meldinger, men det gjorde han aldri. Han lovet også dyrt og hellig denne gangen at han skulle bli flink til å sende meldinger. Han flyttet for en uke siden, og de to siste dagene har jeg hørt 0 fra han. Han ringte meg for 3 dager siden, - for å diskutere hvem som skulle betale hva av regninger... Har så lyst til å sende han en desperat melding, typisk "har ikke hørt fra deg på to dager", "skal si du er flink til å sende meldinger...". Jeg blir oppriktig lei meg. Jeg må stå opp hver dag alene i denne leiligheten vi en gang hadde sammen, men må legge meg alene i denne leiligheten vi en gang hadde sammen, jeg kommer hjem alene eller skole/jobb til leiligheten vi en gang hadde sammen. Det føles tomt, selv om det kun er snakk om noen mnd. Burde ikke han ha forståelse for det? Hva skal jeg si/skrive/gjøre? :-(

Anonymous poster hash: 54da3...db0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må han ta kontakt først?

Anonymous poster hash: 32dff...e70

Skrevet

"Det føles tomt her uten deg, savner deg. Hadde vært stas med noen meldinger fra deg :) "

Nytter ikke det, må du nesten ta en prat med ham. Og husk at gutter er ikke skrudd sammen på samme måte som vi er, de har ikke de samme behovene. Når det er sagt, synes jeg du har rett her.

Anonymous poster hash: a58af...9c3
Skrevet

"Det føles tomt her uten deg, savner deg. Hadde vært stas med noen meldinger fra deg :) "

Nytter ikke det, må du nesten ta en prat med ham. Og husk at gutter er ikke skrudd sammen på samme måte som vi er, de har ikke de samme behovene. Når det er sagt, synes jeg du har rett her.

Anonymous poster hash: a58af...9c3

Føler jeg har hatt denne praten med han så mange ganger, og virker som han er helt enig og ivirg etter å sende meldinger, men så blir det aldri noe :-( Er kjempelei meg.

Skrevet

Hvorfor må han ta kontakt først?

Fordi jeg alltid tar kontakt først, og nå er jeg lei.

Skrevet

Er han like uengasjert når dere er sammen?

Skrevet

Er han like uengasjert når dere er sammen?

Ikke i det hele tatt!

Skrevet

Han har vel blitt homofil da. Det kom vel ikke som noen overraskelse?

Anonymous poster hash: 3efe5...a59
Skrevet

"Det føles tomt her uten deg, savner deg. Hadde vært stas med noen meldinger fra deg :) " Nytter ikke det, må du nesten ta en prat med ham. Og husk at gutter er ikke skrudd sammen på samme måte som vi er, de har ikke de samme behovene. Når det er sagt, synes jeg du har rett her.Anonymous poster hash: a58af...9c3

Føler jeg har hatt denne praten med han så mange ganger, og virker som han er helt enig og ivirg etter å sende meldinger, men så blir det aldri noe :-( Er kjempelei meg. Anonymous poster hash: 54da3...db0

Det er fristende å si at da er han ikke intressert nok, men det er den enkle konklusjonen.

Du har egentlig to valg. Godta at han er slik, ta initiativet selv og lev med at slik er det. Eller du kan fortsette å la deg såre av mangelen på førsteinisiativet. Uansett så er det ikke slik du vil ha det, men kom til en konklusjon med deg på hva som vil gjøre deg minst vondt og ta et valg.

Skrevet

Jeg tenker jo automatisk at han "ikke er interessert" nok, med mindre han bare er slik "taus" og tar det igjen når dere er sammen...

Jeg hadde hatt store problemer med å hatt det slik, hadde ikke fått den tryggheten og bekreftelsen jeg har behov for.

Forresten er slik med venner og familie og? Sender lite sms og svarer sent??

Anonymous poster hash: 1491b...cec

Skrevet

Han er en mann som koser seg i sitt eget selskap når han er alene. Han mener ikke noe vondt med det og er fremdeles like glad i deg.

Du må bare akseptere at han er slik.

Ønsker du mld må du være den som sender først, men hold deg til maks en gang pr. dag, om ikke vil det bli betegnet som mas.

- God natt kjære, gleder meg til vi møtes i helgen

- God morgen, ønsker deg en fin dag

- Jeg er kåt skulle ønske du var her

- Håper dagen din har vært bra, min har vært så som så, håper den blir bedre i morgen

- Savner deg, klem

- Kan vi ringes i kveld?

- Bilder/snap

Regner med han svarer når du sender :)

Anonymous poster hash: 91ff9...a98
Skrevet

Hvis jeg føler det er lenge siden jeg har fått en melding fra kjæresten, så sender jeg en kosemelding. Da får jeg jo svar. Han er ikke tankeleser, så han kan ikke tenke hva du savner og ikke hvis du ikke viser det (på en veldig koselig og hyggelig måte selvfølgelig)

Anonymous poster hash: 380e0...a25
Skrevet

Han bare er sånn tror jeg, men send mld først du.

Anonymous poster hash: d225f...c7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...