Puppen og lillemor Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 .. til hun spyr stakkars! Føler vi har gjort alle gode råd og tips vi har kommet over - men det hjelper jo ikke! Hun ligger høyt med hodet, har fått nesespray, paracet, vann, halspastill, kaldt rom.. Hva mer kan vi gjøre for å hjelpe henne?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 .. til hun spyr stakkars! Føler vi har gjort alle gode råd og tips vi har kommet over - men det hjelper jo ikke! Hun ligger høyt med hodet, har fått nesespray, paracet, vann, halspastill, kaldt rom.. Hva mer kan vi gjøre for å hjelpe henne? Skjær opp løk og legg ved siden av senga. Da blir det tyst, det er ikke tull Anonymous poster hash: 14071...2ea
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Huff, nei, er der selv, og jeg måtte ha antibiotika. Det er voldsomt mye som går nå, som sitter godt. Anonymous poster hash: 9c2eb...e90
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Hvor lenge har hun hostet? Anonymous poster hash: 02ed2...6df
It's all about me Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Hatt henne hos legen for å sjekke om det faktisk kan være lungebetennelse?? Å hoste til man spyr er jo en ganske vanlig symptom på det. Iallfall hos meg.
Puppen og lillemor Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2015 Hvor lenge har hun hostet? Anonymous poster hash: 02ed2...6df Hun har vært syk siden tirsdag - feber, sår hals og hoste! Feberen er på vei bort, hosten blir bare verre 😕 Var hos legen før helgen - han mente det var en virusinfeksjon
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Kikhoste? Anonymous poster hash: 271f7...db8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Hoste saft på resept.Bra sugetabletter.Jeg har hostet i snart en mnd.Hostet så mye at jeg kjente blodsmak i munnen.Nå virker det som det over.Men det har vært slitsomme uker. Anonymous poster hash: 9b757...d39
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Støtter løken! Det fungerer her. Anonymous poster hash: 379ab...40a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 Burde ta med barnet til legen .De vil ta en blod prøve ,stikk i fingeren.De vil se om hun har virus eller bakterie .Er det bakterie vil hun få antibiotika behandling.Er det virus så må det gå over av seg selv.Da kan hun hoste i ca 4 uker.:/ Anonymous poster hash: 9b757...d39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå