Gå til innhold

underlivet etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert- hvordan ble ditt underliv etter fødsel og hvor mange barn har du fått?

Anonymous poster hash: 46447...717

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tre barn og leppene (ytre) henger som slappe slips.. Ellers er jeg like "trang" som jeg var, men shit jeg ser ikke ut i dagslys.

Anonymous poster hash: 47862...440

Gjest flykræsj
Skrevet

2 barn, ser og føles helt likt. Nå har jeg aldri studert inngående, men så vidt jeg kan vurdere er det som før. Revnet, klipt og sydd- de har åpenbart gjort en god jobb på sykehuset😊

Skrevet

Jeg føler selv at jeg har blitt litt videre etter to fødsler. Lekker litt også:(

Anonymous poster hash: 46447...717

Skrevet

Ifølge meg selv er jeg like trang (etter knipeøvelser) og jeg ser lik ut etter to barn. Har nettopp spurt min mann og han mener jeg er like trang. Når det kom til utseende var han litt usikker: det var mulig at det KANSKJE var LITT annerledes uten at han kunne si noe for sikkert. Han er av den (håpløst) ærlige typen, så jeg stoler på at det er sant.

Skrevet

2 barn, ser og føles helt likt. Nå har jeg aldri studert inngående, men så vidt jeg kan vurdere er det som før. Revnet, klipt og sydd- de har åpenbart gjort en god jobb på sykehuset😊

Med andre ord: nicket ditt har altså ingenting med ditt underliv å gjøre?😊

Skrevet

Jeg har født to barn. Revnet med første og fikk 5-6 sting. Nr 2 var seteleie og jeg måtte klippes. Uerfaren Ass lege og hun klipte litt mye og sydde dårlig. Mistet de 4 første stingene oppe etter 1-2 dager. Ingenting de kunne gjøre noe med sa de da. Nå ser jeg at jeg har en veldig vid inngang til skjeden. Hvis jeg ligger på rygg og spriker med beina litt ser jeg godt urinrøret og langt inn beyond det. Jeg er selv sykepleier og har sett min del av underlivet og ingen har vel vært så vid som meg. Hadde ikke vært problem å sette kateter på meg for å si det sånn... Jeg var ikke slik etter første fødsel så dette er kommet etter nr 2. I tillegg lekker jeg urin når jeg hopper etc. og føler jeg aldri klarer å tørke meg helt ren etter avføring. Jeg får også gnagsår rett ved urinrøret når jeg sykler.

Fastlegen eller gynokologen har aldri sagt noe og ikke har jeg det heller. Men har tenkt å få det vurdert nå. Mannen klager ikke. Jeg tror jeg har et havari der nede som trenges å overhalt.

Anonymous poster hash: bd8af...57a

Skrevet

Merker ingen forskjell. Ser og føles helt likt. Men jeg trengte ikke å sy, da :)

Anonymous poster hash: a7d50...571

Skrevet

Merker ingen forskjell. Ser og føles helt likt. Men jeg trengte ikke å sy, da :)

Har én.

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Født to barn, ble klippet begge gangene. 12 sting første gangen og 6 andre gangen.

Har faktisk blitt trangere, tror det har med arrvevet å gjøre, kanskje!?

Min mor skremte livet av meg da jeg var 12, fortalte om at livmoren kunne dette ut om man ikke gjør knipeøvelser :P Så jeg starta da, og nå gjør jeg det egentlig gjennom hele dagen.

Jeg syns likevel det SER annerledes ut, uten at jeg kan sette fingeren på hva det er.. Gynekologen spurte meg på 6 ukers kontrollen med andre om jeg var sikker på at jeg hadde født vaginalt. Tar det som et godt tegn :P

Skrevet

Født ett barn.Lekker urin.Kan ikke trene for da tisser jeg på meg.Legen gidder ikke henvise meg videre.

Anonymous poster hash: e6322...fed
Gjest flykræsj
Skrevet

Med andre ord: nicket ditt har altså ingenting med ditt underliv å gjøre?😊

Niks! Burde kanskje endre til flystripe😜

Skrevet

Født ett barn.Lekker urin.Kan ikke trene for da tisser jeg på meg.Legen gidder ikke henvise meg videre.

Anonymous poster hash: e6322...fed

Bytt fastlege hvis han ikke tar deg seriøs. En skal ikke være inkontinent i så ung alder.

Skrevet

Skjedeåpningen ser veldig åpen ut her og. Ser også urinrøret og det ser nesten ut som 2 sting har gått opp i mellomkjøttet etter sist fødsel.

Føler meg ikke slappere, men det er nok litt videre enn før første fødsel. Har født tre, men var ubehagelig trang før nr 1, så det er greit nok.

Sex er like godt. Men det ser ikke ut :( lyst å fikse på det.

Ellers må jeg knipe litt når jeg hopper og trampoline, det trengte jeg ikke før barnefødsler.

Anonymous poster hash: 34885...185

Skrevet

Født 3 ganger å er litt usikker på om det er videre men regner med det.

Ang utseende så syntes jeg at det ser ikke så verst ut... Da jeg fødte sist gang så sa jordmoren som skulle sjekke om jeg måtte sy eller ei at "ser jo ut som du aldri har født før". Underlig ting å si, men jeg ble veldig glad da☺

Anonymous poster hash: 4487c...9c7

Skrevet

Født 1 gang, er videre, lekker, sydd litt rart

Men en dametiss skal ikke være pen, det eksisterer ikke pene underliv hos damer ;)

Anonymous poster hash: 863e1...a03

Skrevet

1 barn, den forskjellen jeg har merket er at skjeden virker kortere på en måte? Går det an? Mannen må være veldig forsiktig under sex nå for at det ikke skal gjøre vondt.

Utseendet har jeg ikke studert, men mannen sier det er som før og at jeg er like trang. Mulig han bare sier det han regner med jeg vil høre. :P

Anonymous poster hash: ca1ce...8aa
Skrevet

Født to ganger. Klipt og sydd 7 sting første gang, og revna med 5 sting andre gang. Greier aldri å huske å gjøre knipeøvelser, helt håpløst, og når jeg gjør det blir jeg "sliten" med en gang og føler ikke jeg får det til.

Ser veldig godt arret etter klippet første gang, langt it på rumpeballen. Og skjedeåpningen er desidert mer åpen. Tror jeg har litt prolaps, hvertfall av skjedeveggen. Eller då er det bare at jeg plutselig ser rett inn. Men jeg holder ikke på fisen!!! De bare detter utav meg. Og hvis jeg sitter, siver lufta opp i skjeden. Og når jeg da reiser meg igjen promper den!! Ikke gøy.....

Anonymous poster hash: 4ff10...838

Skrevet

3 barn, underlivet er ødelagt, noe som også dessverre betyr kroken på døra på mitt sexliv med mannen. Han orker ikke å ha sex med ei som er bred som ei låvedør. Og nei, knipeøvelser som man blir rådet til å gjøre blir som piss i havet. Operasjon hadde vært eneste løsning, men det har jeg ikke råd til.

Anonymous poster hash: 64aa9...dfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...