Gå til innhold

PC krasja-hvordan få ut dokumenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pc'n har vært ustabil noen måneder nå, men ved å starte den i sikkerhetsmodus og starte oppgavenehandling fikk jeg startet den opp igjen på min bruker 8-10 ganger, helt til det sa bom stopp. Problemet er at jeg ble oppmerksom på at jeg har glemt å høre over en del dokumenter som jeg virkelig burde ha på ekstern harddisk. Noen som har peiling på hvordan jeg kan få startet den igjen? Jeg har kjøpt ny data, men ønsker bare at den starter en gang til slik at jeg kan få ut dokumentene.

Problemet ligger altså i at jeg ikke får logget meg på pc, den starter helt til innlogging, men derifra feilmelding.

Ev noen søm vet om en plass man kan få hjelp til dette for noen hundrelapper? I Trondheim?

Anonymous poster hash: 6a9ef...8f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk dit jeg kjøpte min da det samme skjedde her. En som jobbet i butikken var god på data og kunne ta den i fra hverandre og redde filer på harddisken. (heldigvis ikke noe jeg var redd for å vise til ukjente) Han hentet ut både bilder og dokumenter og lagret det på ekstern harddisk. Gratis :) Verdt et forsøk. Så lenge den starter opp så er i allefall harddisken intakt.

Anonymous poster hash: 89d03...453
Skrevet

Ta ut disken, koble den til en annen pc og hent det fra den. Da logger du på den andre pcen, og denne disken er bare ekstern. 

Skrevet

Hvordan kobler man den til en annen pc? Med overgang? Og hvor finner jeg disken? Ja jeg vet, er helt grønn.. Har kjøpt den på nettet. Kan Elkjøp el hjelpe selv pm jeg ikke kjøpte den der?

Anonymous poster hash: 6a9ef...8f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...