Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har fått et sår på ene kjønnsleppen, og dette gjør veldig vondt å være borti. Og veldig vondt når jeg tisser! Jeg var hos legen på fredag og fikk beskjed om å kjøpe en 6 dagers kur med canesten. Jeg mener at såret har blitt større siden fredag. Noen som har vært borti dette? Grusomt vondt er det 😞 og kan ikke tro at dette er en soppinfeksjon. Anonymous poster hash: c6d66...149
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har fått et sår på ene kjønnsleppen, og dette gjør veldig vondt å være borti. Og veldig vondt når jeg tisser! Jeg var hos legen på fredag og fikk beskjed om å kjøpe en 6 dagers kur med canesten. Jeg mener at såret har blitt større siden fredag. Noen som har vært borti dette? Grusomt vondt er det 😞 og kan ikke tro at dette er en soppinfeksjon. Anonymous poster hash: c6d66...149 Herpes? Anonymous poster hash: 8cc77...03c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har fått et sår på ene kjønnsleppen, og dette gjør veldig vondt å være borti. Og veldig vondt når jeg tisser! Jeg var hos legen på fredag og fikk beskjed om å kjøpe en 6 dagers kur med canesten. Jeg mener at såret har blitt større siden fredag. Noen som har vært borti dette? Grusomt vondt er det 😞 og kan ikke tro at dette er en soppinfeksjon. Anonymous poster hash: c6d66...149 Herpes? Anonymous poster hash: 8cc77...03c Er jo det jeg ser dukker opp når jeg googler.. Legen tok prøver av såret, men det tok 1-2 uker før det kom noe svar! Anonymous poster hash: c6d66...149
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Ja, da skjønner jeg at du tyr til dib-orakelet Men, alvorlig, hvis legen mente det var herpes, hvorfor i all verden ble du bedt om å kjøpe canesten? Da kunne h*n vel bare klint til med aciclovir? Synes du skal ta kontakt igjen å høre. Aciclovir må du ha resept for å få. Anonymous poster hash: 8cc77...03c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Han sa ingenting om at det kunne være herpes. Tok bare prøver av såret, men sa samtidig at det var en soppinfeksjon. Jeg spurte jo om det var vanlig å få sår av det, og det var det sa han. Allslags plager vi skal få altså! 😩 Er alltid noen kloke dib damer som har gode svar på lur 😃 Anonymous poster hash: c6d66...149
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Da skjønner jeg. Er nok lurt å høre på legen som faktisk har sett såret God bedring! Anonymous poster hash: 8cc77...03c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Jo takk 😃 Får vel stole på han, selvom jeg egentlig ikke gjør det ☺️ Anonymous poster hash: c6d66...149
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Jeg var sikker på at jeg hadde fått herpes for en tid tilbake. Fikk et sår som var utrolig vondt, men hadde ingen andre symptomer. Fikk ikke legetime heller. Hadde en kur Diflucan liggende, tok den og smurte med Canesten siden jeg var plaget med kløe. Det forsvant innen en uke. Så senk skuldrene og hør på legen din du Anonymous poster hash: bdbea...2ac
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Jeg vet hva som kan hjelpe på planene dine! Pyramider har en utrolig helbredende kraft. Det kurerer gruf! Se nå her. Ta fire planger. Lag en pyramide. Legg madrassen under! Sov der om natten! Ta gjerne med litt pepsi max og tørkerull Jeg garanterer deg at du får en bedre kjønnsleppe i morgen den dag Mange legger også litt sand fra Sahara-ørkenen sammen med seg selv. Bare pass på å ha truse på. Sand i vagina er ikke så veldig godt, med mindre du liker å spise sandkaker til jul Anonymous poster hash: 05226...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå