Gå til innhold

Utroskap- fortelle mannen hennes?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistenker at mannen har vært utro og har et skriftlig bevis for at noe har skjedd, men ikke hvor alvorlig det er. Mannen sier det ikke er annet enn flørting, og at de ikke har gjort noe fysisk. Jeg syns historien er "for tynn".

 

Fortelle mannen hennes eller ikke?

 

Fordeler:

Kanskje det virker preventivt slik at det øker sjansen for at det ikke skjer igjen (de blir nødt til å møtes fremover)

Hun får vite at jeg vet og jeg syns hun fortjener å ha det vondt 

 

Ulemper:

Vet ikke om motivet mitt er særlig edelt

Mannen min ønsker det ikke

 

Jeg kommer uansett ikke til å gå fra mannen min, noe jeg har fortalt han. Jeg har selv vært utro (ikke sex, men klining) for mange år siden. Jeg mener ikke at jeg av den grunn fortjener dette, men jeg føler det blir stein i glasshus å true med brudd. Jeg ønsker uansett ikke brudd og jeg vet at han heller ikke ønsker dette.

 

Vær snill å svare ut fra det jeg har fortalt. Jeg kommer ikke til å utdype historien.



Anonymous poster hash: e6433...b19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke fortalt. Det er ikke ditt bord. For alt du vet, har de et åpent forhold. Grunnen din, å ikke øke sjansen for at de skjer igjen, er veldig tynn. Ditt problem om du ikke stoler på han, og ditt problem a du velger å bli.

 

Anonymous poster hash: 8e3be...781

Skrevet

Jeg ville sagt til mannen min at dersom han ikke forteller sannheten ville jeg gått til mannen hennes med det jeg vet. Jeg mener alltid det jeg sier, så jeg ville også gjennomført det.

 

Anonymous poster hash: 491f8...e4c

Skrevet

Dessuten har du jo ingen virkelige bevis, og kommer til å fremstå som kontrollerende og desperat.

 

Anonymous poster hash: 8e3be...781

Skrevet

Jeg ville sagt til mannen min at dersom han ikke forteller sannheten ville jeg gått til mannen hennes med det jeg vet. Jeg mener alltid det jeg sier, så jeg ville også gjennomført det.

 

Anonymous poster hash: 491f8...e4c

 

Jeg har sagt nettopp det, og han svarer at han kan ikke fortelle meg noe som ikke er sant og at de ikke har gjort noe annet enn å flørte med hverandre.

 

Han ønsker ikke at jeg skal fortelle mannen hennes noe, men sier det er fordi han syns det setter han selv i forlegenhet.

 

Han virker helt troverdig, men han er en person som kan klare å lyve uten at det viser (ikke et følelsemenneske).

 

Hi

 

Anonymous poster hash: e6433...b19

Skrevet

Dessuten har du jo ingen virkelige bevis, og kommer til å fremstå som kontrollerende og desperat.

 

Anonymous poster hash: 8e3be...781

 

Meldingen de har skrevet til hverandre antyder at noe har skjedd, og det går ikke an å tyde det annerledes. Så er jo spørsmålet hva som har skjedd. Det vet jeg ikke.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: e6433...b19

Skrevet

Jeg tenker også at dersom mannen hennes konfronterer henne så kan det hende hun forteller sannheten selv om min man ikke gjør det. Da får jeg vite om han lyver.

 

Hi



Anonymous poster hash: e6433...b19
Skrevet

Om du uansett ikke har tenkt å gå fra mannen din, hva er poenget?

 

Anonymous poster hash: 0b490...97a

Skrevet

 

 

Jeg ville sagt til mannen min at dersom han ikke forteller sannheten ville jeg gått til mannen hennes med det jeg vet. Jeg mener alltid det jeg sier, så jeg ville også gjennomført det.

 

Anonymous poster hash: 491f8...e4c

Jeg har sagt nettopp det, og han svarer at han kan ikke fortelle meg noe som ikke er sant og at de ikke har gjort noe annet enn å flørte med hverandre.

 

Han ønsker ikke at jeg skal fortelle mannen hennes noe, men sier det er fordi han syns det setter han selv i forlegenhet.

 

Han virker helt troverdig, men han er en person som kan klare å lyve uten at det viser (ikke et følelsemenneske).

 

Hi

 

Anonymous poster hash: e6433...b19

Vel, da hadde jeg gjort det.

 

Jeg er for gammel til å finne meg i dill og tull. Jeg vet hvordan jeg vil ha det og jeg er ikke så redd for å stå i ubehagelige situasjoner.

 

Jeg vet også at dersom jeg ikke hadde gjort det hadde uvissheten gnagd med i filler de neste årene og det kunne jeg ikke levd med.

 

Anonymous poster hash: 491f8...e4c

Skrevet

 

Jeg ville sagt til mannen min at dersom han ikke forteller sannheten ville jeg gått til mannen hennes med det jeg vet. Jeg mener alltid det jeg sier, så jeg ville også gjennomført det.

 

Anonymous poster hash: 491f8...e4c

 

Jeg har sagt nettopp det, og han svarer at han kan ikke fortelle meg noe som ikke er sant og at de ikke har gjort noe annet enn å flørte med hverandre.

 

Han ønsker ikke at jeg skal fortelle mannen hennes noe, men sier det er fordi han syns det setter han selv i forlegenhet.

 

Han virker helt troverdig, men han er en person som kan klare å lyve uten at det viser (ikke et følelsemenneske).

 

Hi

 

Anonymous poster hash: e6433...b19

 

 

Han er altså mest opptatt av sin egen forlegenhet, ikke det at å informere hennes mann kan sette hennes ekteskap i fare og såre dem og ødelegge hennes familie. Høres ut som om mannen din er rimelig egoist når hovedgrunnen hans er at han ikke vil bli forlegen over en slik avsløring.

 

Ellers enig med en over, du må bestemme deg for om du har tillit til ham. Har du det så er det ikke noen grunn til å si fra til damas mann. Men det virker ikke som om du har tillit til mannen din - du sier det jo egentlig selv. Da må du ta et valg, vil du fortsette i et forhold uten tillit, så er det et bevisst valg. Jeg hadde ikke fortsatt i et forhold uten tillit.

 

Anonymous poster hash: 64288...303

Skrevet

Jeg ville fortalt det. Da er det større sjanse for at du får hele sannheten også. En sak har alltid to sider.

 

Anonymous poster hash: e205e...147

Skrevet

Ville ikke gått til mannen hennes nei. Men du kan jo true henne med det, si at om hun ikke holder seg unna din mann sladrer du til hennes mann...

 

Anonymous poster hash: 9daba...529

Skrevet

Skriv hva som står på mld, kanskje vi kan hjelpe med vår meining om det?

 

Anonymous poster hash: cef07...e1a

Skrevet

Jeg hadde mld med en mann gjennom 6 mnd, over 4000 mld,mms osv...men vi hadde ikke sex selv om vi jobbet sammen.

Hadde du lest de mld hadde du vært sikker på at det hadde skjedd noe mer.

 

Anonymous poster hash: 07391...b35

Skrevet

 

 

Dessuten har du jo ingen virkelige bevis, og kommer til å fremstå som kontrollerende og desperat.

 

Anonymous poster hash: 8e3be...781

Meldingen de har skrevet til hverandre antyder at noe har skjedd, og det går ikke an å tyde det annerledes. Så er jo spørsmålet hva som har skjedd. Det vet jeg ikke.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: e6433...b19

Hva med å spørre henne?

 

Anonymous poster hash: dff33...f3a

Skrevet

Jeg er utro støtt jeg! Hilsen tidligere elev ved livets harde skole.



Anonymous poster hash: 467e7...1e2
Skrevet

Jeg hadde nok heller prøvd å snakke med henne først og si at du vurderer å fortelle det til mannen hennes. Be om å få hele historien fra henne.



Anonymous poster hash: d9247...28c
Skrevet

Han bedyrer fortsatt at ingenting har skjedd. Er så fortvilet!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: e6433...b19

Skrevet

Om du ikke har noe faste bevis annet en mld som kan tolkes til at noe har skjedd, så ville jeg ikke sagt noe. Du fremstår da som gal, sjalu og bitter... Hun kan jo lett overbevise mannen sin om at du bare lyver og vil ødelegge, så får du ikke vite noe.. Det kan slå tilbake på deg selv...

 

 

 

Jeg tror du har to valg her, enten må du stole på mannen din, og glemme dette, eller så må du gå..



Anonymous poster hash: abd47...959
Skrevet

 

Jeg mistenker at mannen har vært utro og har et skriftlig bevis for at noe har skjedd, men ikke hvor alvorlig det er. Mannen sier det ikke er annet enn flørting, og at de ikke har gjort noe fysisk. Jeg syns historien er "for tynn".

 

Fortelle mannen hennes eller ikke?

 

Fordeler:

Kanskje det virker preventivt slik at det øker sjansen for at det ikke skjer igjen (de blir nødt til å møtes fremover)

Hun får vite at jeg vet og jeg syns hun fortjener å ha det vondt 

 

Ulemper:

Vet ikke om motivet mitt er særlig edelt

Mannen min ønsker det ikke

 

Jeg kommer uansett ikke til å gå fra mannen min, noe jeg har fortalt han. Jeg har selv vært utro (ikke sex, men klining) for mange år siden. Jeg mener ikke at jeg av den grunn fortjener dette, men jeg føler det blir stein i glasshus å true med brudd. Jeg ønsker uansett ikke brudd og jeg vet at han heller ikke ønsker dette.

 

Vær snill å svare ut fra det jeg har fortalt. Jeg kommer ikke til å utdype historien.

 

Anonymous poster hash: e6433...b19

 

 

Jeg hadde gjort det, som ren hevn. At mannen ikke ønsket det hadde vært en bonus. 

 

Anonymous poster hash: ed6c8...695

Skrevet

Du har min fulle sympati. Dette er forferdelig. I de meldingene jeg fant hos min mann var det ingen tvil, det var som å lese en hardcore porno-chat, for å si det sånn. Detaljerte beskrivelser av hva de har gjort og hva de gledet seg til å skulle gjøre. Det var kvalmende midt i trynet, men på den annen side visste jeg at jeg hadde full innsikt. Jeg hadde nok i ditt tilfelle hatt behov for å snu hver stein for å komme til bunns i saken. Det innebærer å prate i hvert fall med henne, men kanskje også mannen hennes. Du har rett til å få vite alt her. Jeg har spurt om absolutt alt hos min mann og har fått vite alt. Jævlig, men da har jeg mulighet til å legge det bak meg. Uansett hva som skjer med vårt forhold. Der er jeg i tenkeboksen. Lykke til videre!



Anonymous poster hash: 016b7...e82
Skrevet

Kopier meldingene og vis dem til den andre kvinnen sin mann.

 

Screenshot for eks, så det ikke kan bortforklares.

 

Hadde jeg vært den uvitende så hadde jeg satt stor pris på å få vite det!

 

Anonymous poster hash: faed4...8e6

Skrevet

Jeg ville fortalt. Kanskje du får noen bedre svar fra henne. Han vil bare redde sitt eget navn og rykte men det bede han tenkt på før han begynte å kåle med ei anna

Skrevet

MÅ man ha edelt motiv når man er blitt bedratt og løyet for? Neppe... Jeg hadde fortalt, også for at denne mannen kunne ta et valg - å leve med sin utro kjerring eller dumpe henne. Ingen fortjener å bli bedratt bak sin rygg. Samtidig så ville det kanskje bety at jeg selv fikk bedre beslutningsgrunnlag. Når mannen ror unna og forteller noe som er i strid med meldingene man har funnet, så lyver han. Greit å vite hele sannheten.

Skrevet

Tror det er best for deg å prøve å få vite alt. Her var mannen utro, og det som jeg sliter mest med er følgende: at han løy for meg da jeg ringte og han var hos elskerinna, men sa han var hos kompis, og at han til dags dato ikke har innrømmet siste tilfelle av utroskap, selv om jeg har klare bevis på at det skjedde. Han nekter, og det sliter jeg med. Jeg sa ifra at det endrer ingenting mellom oss hvis det skjedde enda en gang i tillegg til alt det andre (med samme dama), men at jeg må vite. Han nekter fortsatt, og jeg sliter virkelig med det.



Anonymous poster hash: 97226...42a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...