Gå til innhold

Dere med barn som snorker/ har snorka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var barna deres mer aggressive enn andre barn?

Har en veldig aggressiv 4 åring som snorker veldig. Fjerna polypper/ falske mandler i en alder av 2,5 år, men har og forstørra mandler som ikke er blitt fjernet pga han har aldri halsbetennelse. 

Kom over en artikkel om at snorking kan gjøre barn mer aggressive, derfor jeg lurer på om noen av dere har sett en slik sammenheng hos deres barn

Anonymous poster hash: 6a2c7...8a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en veldig aggressiv 4 åring som snorker veldig. Fjerna polypper/ falske mandler i en alder av 2,5 år, men har og forstørra mandler som ikke er blitt fjernet pga han har aldri halsbetennelse. 

Kom over en artikkel om at snorking kan gjøre barn mer aggressive, derfor jeg lurer på om noen av dere har sett en slik sammenheng hos deres barn

Hmmm, når du sier det så kan 4-åringen være litt av en hissigpropp til tider. Trodde det var alderen :P Han har store mandler, og har snorka siden han var nyfødt. Skal til legen med ham igjen nå snart. 

Kan grunnen være at de sover dårligere og blir gretne pga det? Merker  jo humøret mitt etter en søvnløs natt!

Anonymous poster hash: d4551...444

Skrevet

Ja, vårt barn hadde utviklet adferdsproblemer som ble mye bedre etter det fjernet mandlene. Er jo i grunnen ikke rart da de ikke får god nok søvnkvalitet. Jeg blir jo litt cranky selv når jeg ikke sover godt nok.

Anonymous poster hash: 80237...7eb

Skrevet

Hmmm, når du sier det så kan 4-åringen være litt av en hissigpropp til tider. Trodde det var alderen :P Han har store mandler, og har snorka siden han var nyfødt. Skal til legen med ham igjen nå snart. 

Kan grunnen være at de sover dårligere og blir gretne pga det? Merker  jo humøret mitt etter en søvnløs natt!

Anonymous poster hash: d4551...444

Dette er den artikkelen fra 2013 som jeg leste og som fikk meg til å lure på om det kan ha en sammenheng med mitt barn

http://www.abcnyheter.no/livet/2013/01/17/derfor-boer-du-vaere-pa-vakt-om-barnet-ditt-snorker

Skrevet

Min gutt har slitt en del med adferd/ sinne. Har blitt vesentlig roligere og snorker ikke så ofte lengre etter fjerning av mandel og falske mandler. :)

Anonymous poster hash: bbe96...f29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...