Gå til innhold

Jeg har så utrolig vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i kneet!! Men da KUN om natten!?

Jeg har ikke vondt når jeg sitter, står eller går!

Men d kan være såpass vondt at jeg våkner av d om natten.... D "ulmer", brenner og verker... Kan merke d litt om kvelden av og til når jeg ser tv også.

Noen som har opplevd lignende?

Synes ikke d er alvorlig nok til legebesøk, men kan jo prøve å huske d engang jeg skal for noe annet.

Er 170cm/61kg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være muskulatur som er veldig stram som så stivner om natten til å bli smertefull.

Hvor i kneet har du vondt? Foran, foran på en av sidene, på sidene, bak?

Anonymous poster hash: d171a...33c
Skrevet

Lag en pyramide av kvister eller planker. Legg en madrass under pyramiden. Og jeg garanterer deg at kneet er friskt i morra tidlig. Lykke til. Hilsen meg.

Anonymous poster hash: 94610...0eb

Skrevet

Øh, du har så store smerter at du våkner av det, men du synes ikke du kan gå til legen?

Det er bare teit. Gå til legen.

God bedring.

Anonymous poster hash: 82a62...3d6
Skrevet

Kan være muskulatur som er veldig stram som så stivner om natten til å bli smertefull. Hvor i kneet har du vondt? Foran, foran på en av sidene, på sidene, bak? Anonymous poster hash: d171a...33c

Litt sånn midt inni...

Ikke en usannsynlig teori :)

Anonymous poster hash: fe20c...bfe

Skrevet

Lag en pyramide av kvister eller planker. Legg en madrass under pyramiden. Og jeg garanterer deg at kneet er friskt i morra tidlig. Lykke til. Hilsen meg.Anonymous poster hash: 94610...0eb

...tja...

Skrevet

Kan være muskulatur som er veldig stram som så stivner om natten til å bli smertefull. Hvor i kneet har du vondt? Foran, foran på en av sidene, på sidene, bak? Anonymous poster hash: d171a...33c

Litt sånn midt inni...

Ikke en usannsynlig teori :)Anonymous poster hash: fe20c...bfe

Ble visst anonym... :P

Skrevet

Øh, du har så store smerter at du våkner av det, men du synes ikke du kan gå til legen? Det er bare teit. Gå til legen. God bedring. Anonymous poster hash: 82a62...3d6

Er i 40-åra, begynner å bli gammal vettu... ;)

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...