Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Hvordan er reglene rundt det? Kan han feks sette opp en lapp på butikken og spørre om noen trenger hjelp i hagen, klippe gress, snømåking ol? Han er veldig flink å arbeide, og jeg syns det er bare bra han vil jobbe allerede. Han blir 11 år i høst. Anonymous poster hash: 50225...187
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Hva med dere og familie/venner gir ham jobber? Jeg ville aldri ha gitt noen jobb til en tiåring basert på en lapp på butikken, men det kan jo være fint for ham å måke snø, vaske hus, klippe plen hver uke hos sine besteforeldre eller tanter/onkler f.eks? Anonymous poster hash: eacf4...79f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Hva med dere og familie/venner gir ham jobber? Jeg ville aldri ha gitt noen jobb til en tiåring basert på en lapp på butikken, men det kan jo være fint for ham å måke snø, vaske hus, klippe plen hver uke hos sine besteforeldre eller tanter/onkler f.eks? Anonymous poster hash: eacf4...79f Han har sine plikter hjemme han gjør for en liten sum, men noe mer kan han ikke få av oss nå. Men han kan jo spørre besteforeldre ja! Anonymous poster hash: 50225...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå