Gå til innhold

Sjeldnere syk etter å fjernet mandlene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din erfaring? Hva med matinntak?

Anonymous poster hash: 23ae0...b54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye mindre syk,ja!

Anonymous poster hash: 5be2b...d68

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mini fjerna sine for halvannen uke siden, så om han blir mindre syk vet jeg ikke enda. Men han sover lenger (var plaga med pustestopp) og han sover uten lyd! Jeg hører han ikke gjennom 2 etasjer lenger ;) Og han er i mye bedre humør!!

Skrevet

Mindre syk ja, og mindre brekninger ved spising :) Før så hadde vi matnekt et par uker flere ganger hver vinter, mest sannsynlig pga sår hals og halsbetennelse. Denne første vinteren uten mandler har vi ikke hatt noe matnekt og kun 1 forkjølelse :) Han tok mandlene for 1 år siden da han var 6,5 år :)

Skrevet

JA mindre syk.😊

Anonymous poster hash: 2306b...218

Skrevet

Ja sønnen min var mye syk frem til han fjernet mandlene ved 3,5 års alder. Nå er han 8 år, har så og si ikke vært syk siden. Bare litt småforkjøla.

Anonymous poster hash: 53adf...f2d

Skrevet

Mini fjerna sine for halvannen uke siden, så om han blir mindre syk vet jeg ikke enda. Men han sover lenger (var plaga med pustestopp) og han sover uten lyd! Jeg hører han ikke gjennom 2 etasjer lenger ;) Og han er i mye bedre humør!!

Så bra! Hvor lenge varte det før du så bedringen? Og hvor lenge skal de holdes hjemme?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så bra! Hvor lenge varte det før du så bedringen? Og hvor lenge skal de holdes hjemme?

Første natta etter operasjon var han lydløs når han sov! Sov dårlig selvsagt, på sykehus og alt, men likevel.

vi har tatt fri ut neste uke (ble operert forrige torsdag ) men han har vært i super form, kun litt smerteprega på dag 5, 6 og 7, men overhodet ikke mye! Det har sikkert begynt å gro, så kan være det han har kjent.

Skal ringe bhg i morgen og spørre om han kan komme noen timer onsdag, torsdag og fredag. For ikke å miste plassen sin i gruppa. De sa en uke, men siden han er såpass liten syns de det var fornuftig med 2. Han får jo ikke sagt fra om det er noe

Skrevet

Stakkars mannen din.

Anonymous poster hash: 5cef2...335
Skrevet

Har man problemer med mandlene vil man bli mindre syk.

Har man ikke problemer kan man risikere å bli mer syk. 

Mandlene er en del av immunforsvaret, men fungerer de ikke, så er det bedre uten.

Anonymous poster hash: abac2...36b
Skrevet

Jeg tok mandlene i alder av 13 år, etter mange år der jeg var syk en uke i slengen flere uker i året. Både med halsbetennelse og ørebetennelser, der trommehinnen ofte sprakk. Siden den gang har jeg ikke vært mye syk. Influensa og farangen nå og da. .....

Anonymous poster hash: f899c...206

Skrevet

Stakkars mannen din.

Anonymous poster hash: 5cef2...335

Hæ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...