Gå til innhold

Feriere i Nederland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer sommerferie i Nederland, men er helt grønne på landet. Har to små barn under 5 år.

Noen gjør/ikke gjør når det gjelder steder å være? Tenker litt strand/sol, men med attraksjoner osv i tillegg om været slår feil

Anonymous poster hash: 3cdb1...f75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste minne fra ferie i Nederland som barn:

Klokkespillsmuseum. Det var bare magisk. Masse mekaniske innretninger som spilte musikk, og på omvisningen ble de satt i gang. Alt fra knøttsmå kunstige fugler til digre gateorgler. Jeg hadde aldri sett noe slikt før. Det gjorde kjempe inntrykk. - Og så hadde de pannekakerestaurant. Det var lykken. :D

Som voksen elsker jeg de mange koselige men trange kafeer/restauranter langs kanalene/på små torg og de store utendørs markedene hvor alt man kan tenke seg selges.

Skrevet

Den Haag er en fin by og strandstedet Schreveningen rett ved siden av. Amsterdam med kanalturer, Anne Frank hus, Madame Tussaud.

Vet ikke hvor gamle barn du har, men er masse fine parker i hele landet. Jeg liker også badestedene i Sør mot Belgia

Anonymous poster hash: 7311f...e68

Skrevet

Lei sykler. Besøk fornøyelsesparken Efteling, dolphinarium (delfinpark) eller Madurodam. Spis pannekaker. Flotte strender, men vannet kan være kaldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...