Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Vi har en gutt som nettopp har fyllet 3 år å hver gang han er hos faren så spiser han veldig lite.Han kan gå flere måltid å nekte å spise,mens så fort han kommer hjem til meg så spiser bra igjen. Først trodde jeg det var tilfeldig men nå har det vært sånn i hvertfall 6 mnder. Jeg er med på alle samvær ettersom far ikke vil ha barnet alene derfor jeg vet hvor lite han spiser der. Er det andre som har vært borti noe sånt,at barnet spiser bra hjemme men veldig lite hos far? Anonymous poster hash: 6ee2d...fb3
Appelsinpiken Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Omvendt her, mor sliter av og til med å få barnet til å spise nok, mens her spiser hun ganske normalt. Men her er det en del latskap hos barnet, da det er kjedelig å måtte sitte til bords og spise.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Far lar han se på tv mens han spiser for å prøve å få i han mat men det hjelper ikke. Anonymous poster hash: 6ee2d...fb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå