Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Dette kommer aldri til å gi seg , aldri klart å glemme denne fyren , tilogmed drømt om han i år . Så skjer det for andre gang tar opp kontakt over lengre tid og blir dumpet ! Anonymous poster hash: a987d...2b4
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Vi er fler ..dumpet av samme fyr to ganger på ett år her og..så nå har jeg akseptert faktum, sletta telefonnummeret hans, slettet alle chatmeldinger og sms og blokkert ham. Passer på å holde meg opptatt med andre ting. Det går jo over men er jo et helvete mens det står på..jeg tenker som så at jeg er verdt mer og har ingen bruk for ham i livet mitt, han tilfører jo ingenting. Anonymous poster hash: 3a8ab...0b9
Hønemor30 Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Uff det er vondt! Jeg oppdaget at jeg ikke visste hva kjærlighetssorg var før jeg og eksen flyttet fra hverandre. I over to år var jeg helt ødelagt. Måtte ta noen grep å komme meg videre i livet. For det er virkelig helt forferdelig når man står i det. Snakk med noen om du ikke klarer dette selv. Masse lykke til! Og joda, det blir bedre men det er ikke lett å tro på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå