Gå til innhold

Ang salg av sex ? Pliis se her litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nylig blitt dumpet, grått imangen dager og føler aldri det går over i tillegg er jeg oppi en så stor pengeknipe nå at jeg vurderer selge megselv for jeg ser ikke utveier noe mer. Det er snakk om gutter som er yngre enn meg , mn har penger , ( siden jeg er i sorgen blir jeg helt kvalm av tanken. Men må ha penger . Hadde du tørt med bilde av fyren og hva hadde du tatt ?

Anonymous poster hash: 88573...b66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg aldri turt uansett for det første. For det andre så må du tenke deg om en haug med ganger.... Tenk de senskadene du kan få med selvfølelsen din osv. Håper virkelig du finner en annen mer verdig utgang enn å selge kroppen din.

Anonymous poster hash: cd02a...50d

Skrevet

I Norge har vi mange andre muligheter enn å selge oss selv. Hadde ALDRI nedverdigende meg selv!

Anonymous poster hash: cd2f6...7f5

Skrevet

Det hadde jeg aldri turd!

Tenk om han mishandler deg eller ikke stopper når du eventuelt sier nei til noe,du kan ikke komme gråtende til politiet da.

Det er ulovlig å selge seg!!!

Anonymous poster hash: 77a1d...eee
Skrevet

Det hadde jeg aldri turd!

Tenk om han mishandler deg eller ikke stopper når du eventuelt sier nei til noe,du kan ikke komme gråtende til politiet da.

Det er ulovlig å selge seg!!!

Anonymous poster hash: 77a1d...eee

Det er ikke ulovlig å selge seg. Derimot er det ulovlig å kjøpe sex.

Anonymous poster hash: 00732...f21

Skrevet

Ville heller ringt økonomisk rådgiver i kommunen og fått hjelp der. Hun jeg tok kontakt med har utført mirakler med min økonomi.

Jeg var desperat med en baby i hus og stengt strøm.

Anonymous poster hash: 85015...b01
Skrevet

Det er det jeg er redd for :( ser ingen utveier og må ha penger , prøvd alt får lite hjelp . Kjenner jeg har klikket helt sammen nå. Har jo ikke lyst !

Anonymous poster hash: 88573...b66

Skrevet

Når jeg har veldig dårlig råd , selger jeg selskapet av meg . Isteden for å selge ren sex, så er jeg heller med på jobbreiser, middag ol . Jeg har da valget selv om jeg ønsker å gi mer eller om jeg ønsker å la være .

Anonymous poster hash: 9e0b0...02d

Skrevet

Hadde aldri klart å selge ren sex , da jeg faktisk trenger å tenne på denne personen for å syns det er ok å ha sex.

Tror nok det er vanskeligere enn mange tror. Jeg kom hjem fra 4-dagers tur ( reisemål Valencia) fikk reisen , inklusiv mat ol. En del shopping og 20.000kr. Dette for å være med på middager , golfbanen , spa ol.

Skrevet

Kjære deg! Nå er du i en desperat situasjon, men ikke gjør det enda verre for deg selv! Salg av sex er ingen løsning. Søk som nevnt over her, økonomisk rådgivning. Ta kontakt med banken din og NAV. Har du prøvd før, prøv igjen. Snakk med en god venn eller et familiemedlem som du stoler på. Ta kontakt med "hjelp oss å hjelpe" på Facebook og med Frelsesarmen for å få litt nødhjelp. Ikke gi opp!

Anonymous poster hash: fc4ea...a2d

Skrevet

Hadde aldri klart å selge ren sex , da jeg faktisk trenger å tenne på denne personen for å syns det er ok å ha sex.

Tror nok det er vanskeligere enn mange tror. Jeg kom hjem fra 4-dagers tur ( reisemål Valencia) fikk reisen , inklusiv mat ol. En del shopping og 20.000kr. Dette for å være med på middager , golfbanen , spa ol.

Hvordan kommer du i kontakt med de aktuelle mennene?

Greier heller ikke ha sex med noen jeg ikke tenner på.

Anonymous poster hash: b633d...ffd

Skrevet

Du går veikantene og plukker tomflasker fremfor å selge deg!!

Å ha vært fattig kommer du over, å ha vært hore kommer du nok aldri over!!

Anonymous poster hash: c82cc...663

Skrevet

Hvordan kommer du i kontakt med de aktuelle mennene?

Greier heller ikke ha sex med noen jeg ikke tenner på.

Anonymous poster hash: b633d...ffd

Det finnes fler klubber som "ansetter" jenter for å være følge til rike menn.

Men for meg begynte det med en spøk fra en kamerat da jeg var i alvorlig pengeknipe. Han sa han hadde en kompis som trengte en date . Så har jeg egentlig kommet i kontakt med fler gjennom disse.

Jeg har tre jeg har fulgt over fler år. En av disse falt jeg for , da sluttet jeg jo Selfølgelig å være med de andre . Han var den første og eneste jeg har hatt sex med ( av karer jeg er selskap for) .

Men pengene er farlig gode . En barnefri helg og jeg er 20.000-40.000 rikere .

Ingen kan tenke seg at jeg gjør dette, jeg er en familiemor, og har en grei utdannelse / jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...